dit is mijn droom
ik loop in een plek die ik niet ken,, er komt een meisje naar me toe en zegt. De hel zal nu pas beginnen,, bereid je voor want het zal nu pas ontwaken, de hel begint vanaf nu echt". Dan heb ik het gevoel dat ik stik en val ik flauw,, ik wordt wakker in een witte kamer waar ik niet uit kan, het meisje komt opnieuw en zegt, ga weg, ren ren ren nu het nog kan, red jezlf voor mij het te laat,, alsjeblieft ga voor het voor jou ook te laat is,, ga weg,, en red alleen jezelf,,
dan wordt het meisje meegenomen door iemand, en ik ben weer alleen, ik krijg het gevoel alsof iemand langzaam mijn keel dichtknijpt en ik geen lucht krijg,, ik wordt buiten adem wakker,, en krijg amper lucht,,
dit is nu al 7 weken zo,
nu zie ik ook het meisje op school lopen,
bij de gymles zat ze op het dak door het raampje te kijken naar me,, ik moest terug kijken en kon nergens andersm eer heen kijken,, ze dwong me te kijken en ik kon niet bewegen, een vriendin vroeg waar kijk je naar,, maar ik reageerde niet, ze tikte me aan en 2 seconden later keek ik weer terug naar het raam, het meisje was weg..
de volgende keer dat ik haar keek ze heel raar naar 2 vrienden van me, ze stond ze aan te kijken en had een blik in haar ogen alsof ze ze ieder moment kon vermoorden,
de derde keer was vanmiddag toen ik naar huis reed, ik stond met een 1 van die 2 vrienden bij de rotonde en het meisje stond midden op de weg.. er reed zelf een auto door haar heen, en ik moeet weer kijken, ik vond het eng, en ik wilde niet kijken maar mijn lichaam gehoorzaamde niet,, ik kon nix anders zien dan alleen haar,, vriendin tikte op me arm.. ik kijk weer 2 tellen naar haar en ze was alweer weg,,
net boven in mijn kamer stond ze er weer, en ik wilde niet kijken, ik reageerde niet op haar drang en negeerde het,, ik deed moeite maa ut lukte,, toen werd i k heel duizelig en viel ik flauw,, toen ik wakker werd was het meisje weg,,
dat is mijn droom en alle gebeurtenissen op sgool er omheen