Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zelfmoord van moeder

Jennifer
16 jaar geleden

Ik had laatst een droom die ik niet los kon laten. Over
mijn moeder. Ze zit nu in Thailand, en daar woont ze ook. Ik woon nog
in Nederland. Dus we zijn een heel eind uit elkaar en we missen elkaar
heel veel.
Elke dag denk ik nog aan de droom, en het begon zo:
Ik zat op school, gewoon met mijn vriendinnen. Ineens zag ik mijn moeder bij
de trap staan. Ze zei tegen me: '' Jen, ik ga, Ik kom niet meer terug.
Ik laat mezelf cremeeren, leven, zodat ik bij opa kan zijn [mijn overleden opa, ze noemt
haar vader opa] , en gelukkig met hem leven. ''
Ik riep haar nog, maar toen was ze weg.
Toen ik verder liep, naar de andere kant, zag ik haar weer.
Maar ze herhaalde wat ze eerst zei. En toen werd ik huilend wakker.

Het klinkt heel raar en dom en niet zo speciaal, maar ik word echt bang
van mijn droom. Het betekend misschien niet veel, maar ik wil het toch
wel graag weten.

15 jaar geleden

Hoi Jennifer.

Het kan best zijn dat jou moeder erg veel verlangst heeft naar haar vsder en dat jij dat in een droom merkt, want gedachten gaan de hele wereld rond zo ook bij jou misschien.

Ik denk dat je haar jou droom moet vertellen en daarbij dat als ze dat zou doen haar vader niet zal zien misschien eeuwen niet, omdat zelfmord dat onmogelijk maakt, als ze haar tijd uitdiend komt ze vanzelf bij haar vader die haar dan met open armen ontvangt.

Sterkte er mee.

Groeten H@ns.

Natsayu
15 jaar geleden

Dear Mr. Hans,

Thank you for your reaction on my daughter's question regarding her dream about me killing myself. I love my 2 daugthers & my family, I will be with them as long as the time comes by itself then I will be with my father in the heaven, if exist.

My daughters and I we miss each other lots, that's why we dream about each other all the time, especillay me I dream about them so often because we are apart. I go to Netherlands few times a year to see them and they come to Chiang Mai, Thailand once a year in the summer.

How nice of you to be there for people who needs advice. Thank you and all the best.

Kindest regards,
Natsayu