Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom uittreden of gewoon uittreding gehad?

DarkManisha
15 jaar geleden

Hallo

Ik heb een droom gehad over dat ik met mijn vader in een winkel stapte waar dvd's lag.
Maar ik wist dat ik droomde. Maar daarna voelde ik mijn lichaam zweven. Ik probeerde me ogen open te doen maar het lukte niet. Het was echt eng. Maar daarna zag ik mijn lichaam maar niet zo duidelijk, maar ik wist dat ik daar lag. Ik was omringd door wit. Opeens kwam er een stem. We gingen elkaar groeten. En ik dacht dat ze jonger was dan mij. Haar stem leek jonger. Ik vroeg hoe oud ze was. Ze zeide dat ze 12 jaar was. Ik vroeg aan haar of ze me wilt helpen om mezelf terug te keren in mijn lichaam . En plotseling was ik in mijn lichaam. En ik werd wakker met spierpijn bij mijn nek.

Maar ik weet niet of dit echte uitreding is. Ik heb eens een paar keer zomaar een bijna-uittreding gehad. Maar ik was bang. Dus viel ik steeds terug. En dat leek wel echt. En ook eng

Dus mijn vragen zijn:

Zou het gewoon een droom zijn of niet?

Als het een droom is, wat betekent het dan?

Greetz Manisha

piet
15 jaar geleden

hallo manisha,

dit was zeker een uittreding,heb het zelf ook al eens mee gemaakt,je hoeft niet bang te zijn,als er een gids bij je is ben je altijd beschermd
en kan je niets over komen,helemaal als je omringd bent door wit licht.
heb je nog vragen? je kunt mij mailen.
piet.

de vleeschauwer tine
15 jaar geleden

de reden waarom je uitreed uit je lichaam is om dat je ongelukkig bent heb da ook veel voor en heb een gave ook