Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Ik had gisteren de griep.
Na behoorlijk wat gezweet en gedraaid te hebben was ik telkens wakker.
Wat ik toen zag en mee maakte heb ik nog nooit gezien.
Ik zag een zwart wolkje en deze vloog mijn lichaam in. Ik voelde een bedrukking in mijn buik en dat duurde ongeveer 5 seconde.
Daarna zag ik dat zwarte wolkje er weer uit gaan en na 5 seconden er weer in, maar nu met een mindere druk in mijn buik.
Daarna was het voor bij.
Ik ben heel nuchter over dit soort dingen en ik geloof ook niet echt in geesten, maar dit vond ik wel heel vreemd.
Ik heb later op de dag naagedacht over dit voorval of dat ik het mischien gedroomd heb, maar die bedrukking in mijn buik
was zo echt dat ik dat niet gedroomt kon hebben.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt en of weet iemand wat dit betekend.
Groeten Fred
Een zwarte gedaante is over het algemeen een negatieve entiteit die mensen serieuse pijn kan aandoen. Zoals krassen op de rug aanbrengen.
Jij zag een zwart wolkje. Ik denk eerder dat het een zwarte orb was, die ervoor zorgde dat jij bedrukking kreeg in je buik. Gelukkig valt het wel mee dus hoeveel negatieve energie er in de orb zit, en het kon jou dus niet veel schade toebrengen.
Als je zoiets nog een keer meemaakt dan zou ik contact opnemen met een medium. Want een zwarte entiteit in je huis hebben is niet goed.
Hopelijk heb ik je wat duidelijkheid kunnen geven :)
Groetjes,
Marianne
Ik heb vroeger bij een paragnost gezeten die verklaarde dat ik een 6de zintuig had. Ik heb gekke dingen gezien en meegemaakt maar probeerde er nooit in te geloven dus zocht overal een verklaring voor. Maar wat ik afgelopen nacht heb meegemaakt was de druppel. Ik lag in bed om een uur of 1 snachts en plots werd me slaapkamer pikzwart, ik voelde iets over me heen gaan en dat ging over op zo een keiharde koude tinteling over me helelichaam zohard dat ik een hele hoge piep hoorde en er helemaal duizelig van werd. Ook gingen mijn trommelvliezen continu trillen en toen wist ik gewoon dat er iets in me probeerde te trede. Ik probeerde dit tege te gaan door continu in me hoofd te schreeuwe ga weg en laat me met rust. Dit ging nog zeker een half uur zo door en toen plotsing uit het niets verdween alle druk en was ik helemaal ontspannen ik denk dat het toen weg ging ofso, Maar nu de heb ik alweer het gevoel die zelfde aanwezigheid te voelen..
Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt?
gr. rosa
Hi Rosa,
Bij zag ik licht blokken in mijn rechteroog hoek en ik voelde toen voelde ik wat mijn buik in gaan ik ben toen gepenetreerd en 2 maanden lastig gevallen
met stimulatie zo dat ik opgewonden zou worden. Vreselijk ik ben hulp gaan zoeken en dat waren 2 mannen die zijn nu weg maar er zijn nu nog 2 vrouwen bij me die maar niet weg willen.
Ben aan het mediteren en breng mijn ziel weer in mijn hart en ben nu wel rustig,maar als ik een ketting aan heb schudden ze ja en nee of wat anders beweegt.
Ik weet het ook niet wat ik nu nog kan doen mijn huis is schoon gemaakt maar dat maakt niets uit,voel geen verschil.
groet
Esmeralda
Mij dromen over geesten komen na jaren weer terug. Ik droom dat ik wakker ben en door mijn huis loop en er overal geesten staan , ze zeggen niks en kijken me alleen maar aan. in de gang woonkamer overal. Ik heb mezelf getraind wakker te worden en tegen mezelf te zeggen dat ik wakker moet worden omdat ik droom....als ik dan denk dat ik wakker ben, begint alles opnieuw. Soms word ik wel echt wakker en kost het me intens veel moeite om mijn ogen open te doen.. ik tel dan tot 3 en moet ik ze openen en doe dan snel alle lichten aan. Ik durf niet eens meer te gaan slapen. Ik heb ook al een paar keer dromen gehad waarin ik beelden zag dat er iemand overleden was, en achteraf klopte dit ook...De vader van een vriend die zelfmoord pleegt. Ik praat ook met overleden in mijn droom..maar dat ben ik nu wel gewend. Over de dromen over de geesten in mijn huis zou ik wel meer willen begrijpen. Kan iemand dit verklaren?
Gr k
mischien (ik weet niet of dit waar is) heb je contact met de onderwerld of zeg maar doden je kunt met ze praten of visioen krijgen ik weet het niet percies heb je de laatste tijd stress of heb je iets met liefde???