Hallo,
Het is nu al enkele weken na elkaar dat ik hetzelfde droom maar geraak er maar niet aan uit wat het wil zeggen misschien dat jullie mij kunnen helpen,
Ik zal eerst uitleggen hoe alles begon en zo mijn droom dan kwam.
Een tijd geleden was ik mijn was aant ophangen in de garage het was toen al donker en voelde mij bekeken, en kreeg het heel koud, en kreeg het gevoel dat ik daar weg moest,
sinds dien ga ik niet meer als het donker is in mijn garage want het was niet bij die eerste keer gebleven,
laatst was ik in slaap gevallen in mijn zetel en was zo nog half wakker maar toch sliep ik al, ik kreeg een schudding aan mijn schouders ik deed mijn ogen open en keek boven mij maar zag niet iets, ik deed mijn ogen terug dicht en deze keer was het wat harder toen ik mijn ogen open deed zag een gedaante achter mij staan met lange zwarte haren en een lang zwart gewaad aan, ik schrok en wou roepen maar er kwam geen geluid uit, ik probeerde mijn ogen dicht te doen zodat ik haar niet meer zou zien maar dit lukte me niet ze had mijn hand vast en neep in mijn hand, haar nagels stonden in mijn kneukels, ik viel plots terug in mijn slaap maar wel heel onrustig toen ik 's morgens wakker werd stonden die nagels er nog in mijn kneukels, na de middag waren ze verdwenen,
weet er hier soms iemand wat dit wel zeggen zodat ik er iets kan aan doen zodat ze niet meer terug keert,
ik voel soms ook de aanwezigheid van geesten
help