Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

siempre.positivo.nunca.negativo@hotmail.com

Anneke
15 jaar geleden

Hallo,

Vannacht heb ik heel raar gedroomd. Ik was half wakker eigenlijk..toen ik ineens iemand naast mijn bed zag staan (ter informatie, ik woon alleen). Ik kon de figuur niet goed zien....het leek of hij (ik had sterk de indruk dat het een hij was, weet niet waarom) een spijkerjasje aanhad, maar zeker weten doe ik dat niet. Het was echt of er iemand stond.....en toen streek er ineens iets langs mijn wang...het leek wel een zakdoek of iets in die geest. Toen knipperde ik met mijn ogen en toen was de figuur weg.

Ik weet niet wat dit te betekenen heeft, maar ik heb wel sterk het gevoel dát het iets betekent. Ik ben normaal gesproken heel nuchter, maar ik had echt het gevoel dat de ´aanwezigheid´ van deze persoon iets betekende. De afgelopen jaren heb ik best veel meegemaakt (vooral binnen de familie) en heb ik me vaak alleen op de werekd gevoeld. Sinds een maand zit ik in Spanje, waar ik acht maanden werk. Ook heb ik in Maastricht iemand leren kennen en we vinden mekaar erg leuk en hij wil hierheen komen.... Ik weet niet of datgene wat ik nu verteld heb er iets mee te maken kan hebben, maar als jullie iets weten, zou ik het graag horen.

Mvg,

Anneke

15 jaar geleden

Hoi Anneke.

De zakdoek die we in de droom gebruiken om te huilen betekent dat we in het waakbestaan ergens troost in zoeken. Gebruiken we in de droom een zakdoek om onze neus in te snuiten dan zullen we in het waakbestaan ook ergens troost in vinden, maar we zullen ons ook van iets dat geestelijk op ons drukt kunnen bevrijden.

Met de jas verbergen we de geheimen die we niet prijs willen geven.

Kan het ook zijn Anneke dat je meer over je problemen moet praten met een persoon die je goed vertrouwd met iemand aan gene zijde of hier op aarde, omdat je schrijft dat je het best moeilijk hebt gehad.

Groeten H@ns.