Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo,
Ja ik vroeg me dus wat af ik droomde pas best wel vreemd. Ik kwam in een oud groot huis het was een erg statig huis en ik keek door de ogen van iemand anders. De hal was groot en er hing een grote kroonluchter aan het plafond en een grote trap die liep naar boven en ik liep de trap op en boven aan op een soort tussen verdiepingkje daar hing een groot schilderij en het waren mijn ouders dat wist ik bijna zeker. En in flitsen verplaatsde ik me door het gebouw en er hingen veel foto's sommige herkende ik want die heb ik nu ook hier in mijn huis staan maar andere ook niet bijv van kinderen en een vrouw en een oudere man achteraf kwam ik erachter dat ik het was maar toen ik droomde had ik dat niet echt door. Verder weet ik nog dat er in de woonkamer een zwarte piano stond en er lag vrij veel stof overal op. Toen "flitste" ik over naar een gang en daar stond een van de twee deuren van een kamer op een kier waar licht uit kwam , ik werd er langzaam naar binnen gevoerd en er lag een man in het bed ik kon niet goed zien hoe oud of wat hij had maar het was wel een man om het bed heen stonden een paar mensen en een dokter die was duidelijk te herkennen.
Direct hierna stond ik voor het huis op een afstandje en zag ik dat er een Zwarte rouwkoets voor het huis stond met paarden en er achter een paar auto's dezelfde mensen als bij het bed stonden (Vreemd genoeg herkende ik wel dat zij het waren) die liepen in zwarte kleding naar een van de wagens en daar direct achteraan liepen 6 mannen met een kist op hun schouders ik voelde me op dat moment heel treurig en letterlijk in rouw gedompeld. Ik zag de rouw stoet vertrekken en daarna flitste ik over naar een kathedraal of kerk ik weet niet precies wat het was maar het was wel een grote ruimte en in het midden van dat gebouw stond de kist met veel bloemen en bloemenkransen eromheen entoen werd het duidelijk waar ik was. Ik weet heel goed welke muziek ik toen uit het niets hoorde toevallig ben ik zelf fan van klassiekke muziek en opera's en het was een droevig requiem van Mozart het deel Lacrimosa. Eerlijk gezegt heb ik het niet vaak zo mooi gehoord als in die droom maar goed. Daarna flitste ik over naar een groepje mensen die tussen de grafstenen stonden de wat oudere vrouw stond hard op te huilen en de andere mensen legde een bloemstuk neer , dit was niet dezelfde dag als de begrafenis want de weersomstandigheden waren heel anders met de begrafenis was het herfst achtig en dit was waarschijnlijk winter.
Ik zag de mensen vertrekken en werd langzaam naar de steen gevoerd maar het was niet zomaar een steen zoals wel vaker het was een mooi groot beeld van een huilende engel die zich uit wanhoop op de betonnen kist was neergedaalt. Het was een hele mooie steen maar ook erg treurig toen werd mijn blik op de naam geworpen en het was mijn eigen naam en achternaam ik schrok er erg van en dat voelde ook zo in de droom maar toen ik steeds verder er naar toe werd getrokken zag ik dat het lint van het bloemstuk op het jaar en datum lag..
Maar toen gebeurde er wat engs ik voelde een hand op me schouder een koude hand en ik werd als het ware "terug in de tijd" gezogen maar dit gebeurde heel erg snel het was meer een enorme flits en ik schrok wakker
Ik heb alles toen ik wakker schrok opgeschreven ik weet niet meer waarom precies maar ik vond het nodig denk ik ofzo.. Ik zou heel graag willen weten wat dit nouw betekent want het voelde niet echt als een droom maar ook weer wel.
Ik hoop dat er op gereageerd word want het is me tog best wel erg bij gebleven.
Vriendelijke Groet, Dave
Ik weet dat de toekomst al vastligt en al is gebeurd ook, jij hebt een reis gemaakt naar het einde van jou leven en sterker nog zelfs heb je je over gang als 'geest' meegemaakt van het bij wonen van begrafenis en je overlijden en ook tot enkele maanden na je graf. Je zou eens na moeten gaan waar dit mogelijk zou kunnen zijn. Het is bekend dat er een gevoel bestaat als terug geflitst worden en door een gat te vallen naar een ander leven/tijd reincarnatie. Interessant. Zoek het uit wie of wat was je voor persoon in je droom wie waren je kinderen. Alles is al gebeurd wij gaan het nog meemaken heel ingewikkeld. En niet Logisch.
Een gids in jou leven die jouw leert maar ook beschermt heeft dit jou laten zien, voor een reden zoek het uit! Aangrijpend dit is een van de byzonderste dingen die ik gelezen heb en waarvan ik het gevoel heb dat het allemaal zeer realistisch is dus niet zomaar een verwerkinsdroom. Toekomst kun je dromen. Ik ben daar het levende bewijs van. Mooi!!!