Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Hallo iedereen!
Voor mijn boek zoek ik informatie over geesten, demonen en dergelijke.
Alle informatie en ervaringen zijn welkom!
Alvast heel erg bedankt =)
Hoi maddie
Wat wil je precies weten.
Kan je een lijst zamen stellen over bepaalde onderwerpen, dit is zo,n breed terrein dat het ondoenlijk is om daar over te schrijven.
Groeten H@ns.
Hoi Hans!
Er is inderdaad veel over dit onderwerp te vertellen, daar had ik even niet
bij stilgestaan ;)
Alle informatie is natuurlijk welkom maar ik wil vooral weten:
*hoe geesten er uit zien en of het verschil tussen goede en slechte geesten kunt zien (ik heb er al wel veel over gelezen maar hoe
geesten er uit zien, verschilt dat niet per persoon?)
*Hoe je met geesten kunt praten
* Als iemand zelf met geesten kan praten, zien, voelen of ruiken hoe hij\zij dat merkte
* eigen ervaringen
En alle andere informatie!
Bedankt en groetjes,
Maddie
Hoi Maddie.
Laat ik bij mij zelf beginnen.
Hoe ze er uitzien, dat kan zijn als een schim, als een gewoon mens, b.v. je oma, die zal dan zich vertonen zoals jij haar hebt gekent in haar leven, maar ook engelenfiguren. Maar het meeste als personen die je bij je leven hebt gekent en vreemde geesten als spook figuren, soms ook als mars mannetjes. of als een lichtbol enz.
Het verschil tussen goede en slechte geesten kan je voelen een goede geest zal je nooit tot slechte daden aanzetten en er is een enorme variatie tussen goed en slecht zijn.
Mensen die pas overleden zijn weten nog niet wat er aan de hand is en proberen hun familie op te zoeken en contackt mee te maken wat meestal niet lukt, waardoor verdriet ontstaat bij zo,n geest, ook zijn er geesten die een hele lange poos moet rusten omdat zij in hun leven veel medicijnen hebben gehad waardoor die geest bewusteloos is bij het overgaan naar de ander kant, ook zijn er die gaan zwerven die worden aard gebonden geesten genoemd, tot op het moment dat zij van gedachten veranderen en hulp gaan zoeken bij geesten die verder in de liefde hun werk willen doen en geesten helpen die hoger op willen, een hogere sfeer, en er zijn geesten die direkt opgevangen worden ddor familie of ander bekende personen die verder zorgen dat die geest op de goede plaats terecht komt, ook mensen kunnen geesten helpen door je open te stellen, eigelijk licht uit te zenden waar hulp zoekende geesten op af komen.
Die geeste kan je dan vragen of zij die plaats willen verlaten en naar een hogere sfeer willen en als dat goed is ga je met je eigen gedachten naar een hogere sfeer en daar worden zij dan weer verder geholpen door andere geesten, kan ook familie zijn.
Het praten met geesten kan met een stem zijn die je in je hoofd hoort, maar ook in de form van ja en nee antwoorden
Zo kan ik je en verhaal vertellen van een vrouw die ineen gedoken zat en verdriet had, ik voelde dat bij mj zelf, ik vraag aan haar heb je verdriet, ze zegt ja, ik vraag waarom, nou ze zegt ik kan mijn famillie niet meer terug vinden en ben eenzaam en verdrietig, ik vraag weet je wel dat je overleden bent en dat wist ze nog niet, nadat ik haar overtuigt had dat het wel zo was, vroeg ik haar of ze daar vandaan wilde en naar een plaast wilde waar ze verder kon leren een plaats waar ze op dat moment thuis hoorde en dat gebeurde dus ook en dan laat ik haar weer los en ga op zoek naar andere geesten die verder willen leren en soms zijn het hele grote groepen en misschien heb je wel eens van groepsgeesten gehoord, dat zijn groepen elkaar opzoeken omdat er een overeenstemming is hun gevoelens enz. en sommige van die geesten gaan maar het licht andere gaan naar een afstemming waar ze thuis horen .
Zelf ben ik heldervoelend, soms helderziend, als het nodig is anders niet, ik kan ze niet ruiken tot nog toe.
Zo kan ik altijd met mijn geest ( helper ) communuseren, wat heel goed is als je met mensen werkt in de gezondhieds zorg, zal mijn vragen zo moeten stellen dat ik daar ja of nee op krijg, heb dus zowat nooit stemmen in mij hoofd.
Kijk maar of je er wat aan hebt, wil je meer weten mag het ook via mijn a-email adres.
Groeten H@ns.
@Hans
Hartstikke bedankt voor je informatie Hans!
Als ik verder nog iets wil weten zal ik het wel laten weten!
groetjes,
Maddie