Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

mensen die komen te overlijden

15 jaar geleden

Ik heb een vraag.

Ik lees altijd de overlijdens advertentie's mijn man vind het raar maar ik heb er wat mee.
Nu heb ik een paar keer per jaar een droom en dan droom ik dat ik aan de tafel zit en de krant lees.
Ik lees dan de overlijdens advertentie's.
Ik zie dan een naam staan van mensen die ik ken voornamelijk mensen met wie ik in contact kom via mijn werk
Meestal als ik dan zoiets gedroomd heb dan komt diegene die ik dan gelezen heb in mijn droom ook echt leven ook te overlijden.
Er gaat soms een paar weken overheen maar het gebeurt wel.
Ik weet niet echt wat er nu precies aan de hand is.
Ik vertel het ook wel tegen een collega van mij.
Om een soort van bewijs te hebben dat ik het niet uit mijn duim zuig.

Wat betekent dit precies

irene

Aswintha Carspel
15 jaar geleden

Hallo Irene,

Jij ziet in jou droom in de krant bij de overledingsadvertenties namen staan van mensen die jij kent. En die komen uiteindelijk (al is het na een paar weken) ook echt te overlijden.
Dat leid mij naar één conclusie; jij hebt voorspellende dromen. Aan de hand van de overleidingsadvertenties kom jij in je droom te weten wie er te overlijden komt.
Mensen die voorspellende dromen hebben kunnen deze gave (of vloek, hangt er vanaf hoe je tegen zoiets aankijkt) soms ook verbeteren, als het ware. Dus misschien dat je later ziet wanneer en hoe. Maar alleen de tijd zal dit leren.

Als je proffessionele hulp hiervoor wilt moet je in contact gaan met een paragnost/medium.

Hopelijk kun je hier wat mee :)

Met vriendelijke groeten,

Aswintha Carspel