In de nacht van woensdag op donderdag had ik een vreemde droom. het ging er over dat ik in een bus zat met allerlei andere mensen waaronder een oudere oma die naast mij stond, want de bus was overvol. opgevenmoment voel ik mij niet prettig in de bus en ik vraag de chauffeur of hij wilt stoppen. hij negeert mij een kijkt mij niet eens aan. na een tijdje merk ik dat er iets goed mis is. en ik wil niet meer in de bus zitten, dus ik besluit het achterraam er uit te trappen en spring en eruit. op dat juiste moment rijdt de bus met overvolle mensen tegen een boom aan en iedereen is opslag dood, behalfe: de Chauffeur die er uit is gesprongen, een vriend van mij (die ik in het begin niet eens heb gezien in de bus maar die mij verteld wel in de bus te zitten) en ik. op het moment dat ik het bos inren hoor ik een knal, ik kijk naar achter en zie dat de chauffeur een eind aan zijn eigen leven maakt. ik draai me terug en ren door, geen idee waarheen. op dat moment struikel ik en wordt ik bezweet wakker al hijgend. Vandaag (vrijdag) wordt ik voor mijn school samen met een vriend volop aangereden voor een busje omdat deze ons geen voorrang verleende. en het vreemd was. dat ik niet eens als eerst aan mijn eigen gezond heid dacht, maar aan die vreemde droom die ik woensdag had. en het vreemde is ook. deze droom onthoudt ik tot in details, terwijl ik geen een andere droom in mijn leven ooit heb onthouden. weet iemand hier iets mee?
bedankt