Ik heb tegenwoordig last van een bepaald soort dromen. Ik slaap, maar ben ondertussen ook wakker. Ik kan gewoon normaal nadenken, net als overdag. En ik kan ook gewoon beslissen dat ik opsta, en dat gebeurd dan ook echt. Ik ben ook gewoon echt wakker. Alleen een beetje in de war. Meestal heb ik het gevoel dat ik nog niet heb geslapen terwijl er tussen het ene en het andere moment wel een paar uur of minuten kan zitten. (Dat hoor ik dan later.)
Maar het probleem is, als ik in die situatie zit. (Het is mij uitgelegd dat het een wereld tussen de echte wereld en de droom wereld is.)
Dan zie ik allemaal dingen.
Beesten, Ballonnen, etc. En dus ook mensen. Ik zie elke keer de zelfde persoon. Hij kijkt een beetje boos, maar aan de andere kant is hij niet gewelddadig.
Ik voel gewoon vanbinnen dat het goed is, en dat het familie is. Of in elk geval dat de persoon met mij verbonden is.
Nu heb ik het idee dat het mijn overleden neef is. Ik noem hem maar even J.
J is doodgeboren, op (Ik verander de data even.) 11 mei. En twee jaar daarna ben ik geboren op 11 mei.
Ik heb ook gehoord dat iemand die na een doodgeboren persoon wordt geboren, daar dingen van overneemt. En verbonden zijn.
Ik heb met de jongen die na J is geboren, een goede band. En het is meer een soort tweelingbroer dan mijn neef.
Ik voel nu gewoon, en weet daardoor zeker dat het J is die ik zie.
En hij komt als ik me naar voel, het probleem is alleen, dat ik er elke keer zo van schrik dat ik niet meer durf te slapen. Ik raak in paniek en kan niet meer slapen. Ik doe mijn licht aan, en luister bijvoorbeeld muziek.
Niet erg goed, want ik kom slaap te kort.
Ik vraag me af, of iemand weet hoe ik hier van af kom, of hier vrede mee kan krijgen?
In elk geval fijn dat ik mijn verhaal kwijt kan.