Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een droom over mijn vader.

14 jaar geleden

Mijn vader is al 14 jaar overleden. (Ik ben nu 16.)

Ik begin dit even met een verhaal over mijn gelukkige plek.
Een paar jaar gelden vroeg iemand aan mij en mijn zus wat onze gelukkige plek is. (Als je bijvoorbeeld gaat mediteren.)
En mijn gelukkige plek is een hele grote tuin. (Meer een soort park.)
Met allemaal mooie bloemen, en een fontein. En een grote boom, etc.

Ik droomde laatst dat ik in een groot park rond liep. Ik was in het begin alleen, en het was een zomerse dag. (Ik droomde dit in de winter.)
Daarna kwam mijn zus bij me, en mijn moeder. We liepen een tijdje door het park. En toen zag ik een soort wit licht. Daar stond .. mijn vader denk ik. (Ik ken hem alleen van foto's.)
Maar het was dus mijn vader.

Mijn tante kwam naar mij en mijn zus toe, en nam ons mee. Mijn moeder liep naar het witte licht, en op het moment dat mijn vader haar hand pakte, werd mijn moeder zo'n 20 jaar jonger. Ze was even met mijn vader, en praatte met hem.
Mijn vader zwaaide naar mij en mijn zus, en we liepen naar het licht. Daar bleven we staan. En (Er praatte niemand. ) daar kregen we de keuze of mijn vader weer met ons mee kon, naar de echte wereld. Of hier zou blijven.
We kozen ervoor toch verder te gaan zonder mijn vader, omdat we er nu gewend aan waren, en alles anders opeens zou veranderen.

Mijn vader verdween, met een wit licht, en ik liep naar mijn tante (Waar we een ontzettend sterkte band mee hebben.)
En mijn tante, mijn moeder, mijn zus en ik gaven elkaar een knuffel.
Toen werd ik wakker.

Voor het eerst in maanden, met een rustig en vredig gevoel.

Weet iemand wat dit betekend?