Sinds het plotselinge overlijden van mijn moeder 2,5 jaar geleden, heb ik iets van 7 á 8 een droom gehad met dezelfde essentie.
Het komt erop neer dat zij in mijn dromen wel leeft, maar geen contact meer met mij wilt. Wat ik ook probeer, ze houdt de boot af. 1x heb ik wel contact met haar gemaakt en toen kwam ze weer thuis wonen. Maar de andere keren niet. Hieronder staat de laatste droom die ik over haar had. Ik zou graag wat meer inzicht willen hebben in mijn dromen.
Laatste droom:
Mijn moeder en nog 2 onbekende personen waren in de ruige zee aan het zwemmen naar de parkeerplaats (waar mijn vader de auto had gezet toen mijn moeder de fatale dag in het ziekenhuis lag). Ik ging meezwemmen, maar ik had geen zin meer en was opeens thuis. Omdat ik wist dat de zee ruig was had ik hulp ingeschakeld en opeens waren mijn moeder samen met de 2 onbekenden ook weer thuis. Ik wilde graag met mijn moeder praten en horen hoe het met haar ging, maar zij draaide zich om en liep weg. ik snapte maar niet waarom ze mij niet bedankte, omdat ik haar had gered. De rest van de familie vond het namelijk een goede daad. Ik probeerde mijn moeder te vinden maar elke keer was ze weg. En als ik dan voor haar stond keek ze me niet aan en had een neutrale blik in haar ogen. Ik werd zo boos dat ik geen reactie van haar kreeg.
En toen werd ik wakker...