Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een aantal vragen over dingen waar ik onzeker over ben

Roel
14 jaar geleden

Ik heb de laatste tijd in een aantal boeken mezelf in het onderwerp aura's verdiept, en in een ander boek gelezen over dat alles om ons heen uit een stof zou bestaan die aether heet. Die aether zou zeg maar zowel de materiƫle, geestelijke als gedachten wereld zijn etcetera waardoor het ook mogelijk is deze te veranderen en je zo dus ook zaken als telekinese etcetera zou kunnen. Ik heb de oefeningen in die boeken gedaan, en ik zie de laatste tijd vaker kleuren om mensen, bij mijn ouders zie ik aan de rechterkant van hun gezicht een opvallend kleur eruit springen terwijl derest blauw/groen is. Om mijn eigen lichaam zie ik ook blauw/groen maar dat wisselt ook soms. Om voorwerpen zie ik kleuren die bij de kleur beschreven staan zoals in dat boek wat klopt.

Wat mijn vragen zijn, is of dit wel of niet mijn verbeelding is. Ik sta wel open voor dit onderwerp, bijvoorbeeld toen ik telepathie met mijn moeder oefende wist zij steeds waar ik aan dacht. Daarnaast rook ik een keer een geur op een bepaalde plaats, en toen ik thuis kwam was net dat gebakken waarvan ik op die andere plaats er de geur van rook. Maar bij aura's twijfel ik omdat ik geen direct bewijs heb of dit wel of niet gewoon toevallige kleuren van mijn verbeelding zijn. Misschien kan iemand helpen door bijvoorbeeld uit ervaring te spreken of uitleg te geven hoe het zou moeten werken. Daarnaast is mijn vraag of aura's hetzelfde zijn als aether, en of je als je aura's ziet dus al eigenlijk de aetherische wereld ziet. Ik weet niet of deze aetherische wereld ook hetzelfde als de astrale wereld is.