Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Raar gevoel

Bram
14 jaar geleden

Ik had vannacht een aparte droom en toen hij afgelopen was en hem me 's ochtends weer kon herinneren had ik een rottig gevoel op één of andere manier.

Ik was in een soort afwas centrale, of een afwas afdeling in een restaurant ofzo. Er stond een meisje naast me af te wassen en er was iets met haar. Ze was me heel stiekem aan het helpen ofzo, toen ik een glas pakte om het af te wassen zette ze stiekem het water wat kouder. Het leek wel alsof ze verliefd op was, ze was stiekem naar me aan het kijken enz.
Toen kwam er uit het niets op eens een jongetje/meisje(dat kan ik me niet meer herinneren) van een jaar of 4 denk ik, die stak zijn hand in het afwas water dat uit de kraan kwam, dat was natuurlijk heet en hij/zij brandde zijn/haar vingertje. Toen begon het samenwerken, ik tilde het kindje op en zij hield het vingertje onder de koude kraan. Daarna hield de droom uit.

's ochtends kon ik mij de droom weer herinneren en voelde me rottig, ik denk een gevoel van: 'Waarom heb ik dat nou niet' of iets wat daar op lijkt.
Wat is de betekenis van deze droom?