Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Lekker algemene titel maar goed.. heb het gevoel dati k zelfs bij m'n eigen vrienden op 't moment niet echt terecht kan dus wie weet kan hier iemand me helpen.
Ben in een beetje bizarre situatie terecht gekomen, ik ben over een paar weken 20 en heb laatst een meisje ontmoet bij 't uitgaan. Aangesproken, op een gegeven moment gezoend enzo en alles klikte. De volgende dag begon ze me te smsen en zo en uiteindelijk ben ik die dag nog spontaan bij dr langsgeweest, 't was toch vakantie en ik dacht "Waarom toch ook niet?"
Daar hebben we veel gepraat en na een lange tijd weer gezoend en er gebeurde nog wel meer dingen, kun je vast zelf wel invullen, na een week dacht ik haar echt heel goed te kennen. Ze belde heel veel en wilde de hele tijd dingen doen enzo en zo zijn we ook al meerdere keren bij elkaar blijven slapen (Gepland en ongepland, tja). Zij is een paar maanden jonger trouwens.
Anyhow, ik kom haar ook wel eens tegen met uitgaan. Dat laat ze dan weten en dan wilt ze me altijd meteen zien, nu deed zich het volgende vreemde voorval voor. Al m'n vrienden waren jaloers (vond ik), ze vonden haar allemaal ontzettend knap en hadden opmerkingen als 'goed gedaan' maar goed, ik merkte dat er ook wel een paar jaloers waren. Ik ga al lang met deze gasten uit en we bespreken altijd alles, ongeveer een groep van 8 jongens met dezelfde leeftijden.
Eerste keer gingen we ergens uit, toen wist ik dat zij er ook zou zijn. Even later was ze er, dat was nadat ik pas 1 keer bij haar was langsgeweest en ik kende haar echt pas net ook. Op een gegeven moment ging ze een peuk roken met een vriend en kwam ze even later met hem terug. Nouja, die avond zou ze ook bij me blijven slapen, was allemaal heel gezellig enzo.
Week later gingen we naar dezelfde plek uit en was zij er ook, we zagen elkaar best vaak en iedereen beschreef haar als 'mijn chick' om het zo maar te noemen - Toch wilde zij mij niet zoenen in het openbaar ookal hebben we meerdere keren sex gehad. Vond ik heel vreemd, nouja, ze had ook een vriend mee en blijkbaar had die vroeger een crush ofzo. Okee, ik kocht het maar, ik dacht, whatever. Maar zo gauw ze binnen was was ze met diezelfde vriend van eerder weg (Let op: Ik ben eigenlijk totaal geen jaloers persoon, ik vraag me alleen af wat ik er zelf achter moet zoeken) en kregen ze gratis drankjes ofzo, ik dacht, nou leuk voor hun.
Vriend van me moest over ze nek dus ik ging die maar naar huis brengen. Kwam haar nog tegen, ze was opeens weg zonder normaal afscheid te nemen. Uiteindelijk belde ze me of ik haar kon halen omdat die vriend waar ze zou blijven slapen weg was. Ze sloeg een beetje een rare toon aan en zei dingen zoals 'misschien kunnen we beter vrienden worden' en 'forget about me' - Ik was een beetje flabbergasted want ik wilde dr echt niet kwijt. Ze moest tot 6 uur op dr bus wachten, 't was pas 3 uur/half 4 ofzo en ik dacht je kan wel bij mij slapen.
Ik haar ophalen, werd ze lastiggevallen door dudes & all - Anyhow, naar huis gefietst met haar en die dude die over 'zn nek was gegaan ook maar thuisgebracht. -OH wat ben ik toch sociaal- ..
Goed, ze bleef slapen,was er even klaar mee dus de volgende ochtend was het een beetje vreemd. Nouja, wat gezoend enzo maar het was veel te warm (30++ graden) om.. sex te hebben. Dus maar niet. Op de bus naar dr werk gezet, ze ging 2 dagen later op vakantie en ik zou dr niet meer zien. Stuurt ze me een smsje met 'was je maar hier dan konden we eindelijk doen wat we vandaag eigenlijk de hele dag hadden moeten doen' <-- veel meer obvious kan het niet.
Nouja, ik kon dus niet dus ze was beetje teleurgesteld ofzo... ANYHOO, het zat allemaal wel koek en ei watn ik wist hoe laat ze weg ging dus ik ging 5 minuten van te voren nog even een leuk lief gesprek met d'r voeren wat ze duidelijk op prijs stelde. Dus ik dacht: Het zit helemaal goed, ze zegt ook dat ze me mist enzo.
Dus ik was even met me hoofd in de wolken weer, maarja, met het hedendaagse internet zie je wie contacten met elkaar onderhouden. Dan zie ik dat diezelfde vriend contact met haar zoekt en zij bijna meteen op haar reageert en als ik het zo doet zij niet echt reageert.. Dat vind ik vreemd, teleurstellend, pijnlijk, en ik weet niet wat ik er bij moet denken.
Een vriend van haar zei een keer dat ze een 'man eater' was - Tja, ik vind haar echt een heel leuk meisje, we passen goed bij elkaar. Ik weet alleen niet wat ik hier bij moet zien: Wat plezier met een meisje of een relatie? Ik ben van mezelf misschien wel een te lieve jongen. Die gast niet echt, hartstikke aardig maar is met meisjes bezig alsof hij alleen wat wilt toevoegen aan z'n lijstje, wat ie ook ging laten tonen "Kijk die en die heb ik gedaan"..
Tja, ik weet het gewoon niet.
Help is welkom, ookal is dit verhaal totaal onduidelijk.