Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

andere jongen?

Hind
14 jaar geleden

Hey.. ik ben pas om 7 uur `s ochtends in slaap gevallen, en toen heb ik gedroomd dat ik op school op de trap met een leuke jongen ging praten, die helemaal niet leek op mijn vriend.. want mijn vriend is Marrokaans en hij was Nederlands.. wel met bruin haar, maar verder gewoon Nederlands.. maar in ieder geval, ik zat daar dus met hem te praten enzo, later ook een keer op de fiets en het was heel leuk enzo, en ik vond het dan ook wel leuk en ik hoorde zogenaamd in die droom dat hij mij ook leuk von weetjewel.. en dat allemaal terwijl ik een vriendje heb. Weet iemand waar deze droom vandaan kan komen? Want ik weet het totaal niet, ik hou heel veel van mijn vriend alleen ik mis hem omdat hij 20 dagen weg is, maar dan zou ik toch juist over hem moeten dromen? wie kan me helpen.. xx

Sille
14 jaar geleden

Dat heb ik ook af en toe,
alleen soms zoen ik dan ook met diegene.
Maar omdat je je vriend mist, zijn aanwezigheid en aandacht,
ga je erover dromen.
Ik weet het ook niet precies maar het heeft niks te betekenen,
want als je vriend weer terug is, en je hem knuffelt en alles,
vergeet je die droom weer.
Dat heb ik ook als ik dat heb gedroomt dan zit ik er eerst mee en dan ben ik bij mijn vriend en dan denk ik er nietmeer aan.

Hind
14 jaar geleden

Hij heeft het uitgemaakt.. (W)