Wie men eerste berichtje niet gelezen heeft nog effe het volgende erbij.
Kben dus bi. Dus wie liever niet leest hieromtrent raad ik aan niet verder te lezen.
Dit is een droom die ik al enkele keren had:
Het begint allemaal als een feestje onder jongens en natuurlijk zijn er heel wat koppeltjes en om een of andere reden beginnen die allemaal te vrijen met elkaar, ik veronderstel koppels met elkaar al heb ik daar niet zo opgelet, van buitenaf zou je kunnen denken dat het een orgie was, anyway.
Uiteindelijk verandert de locatie naar een oud huis met een gracht errond waar slangen in het water zitten en wij ook maar die ons niets doen. Ik ben op zoek naar die ene persoon waar ik enorme gevoelens voor heb en ik een tijdje ervoor in die droom al wat had geflikflooid.
Nu komt het moment dat de zon onder gaat en blijkbaar moet iedereen daar direkt weg naar de overkant van de gracht of we zouden daar voor altijd vastzitten. Als iedereen aan de overkant is en de zon bijna onder is zoek ik die ene persoon en hij is er nog niet, redelijk snel heb ik al door dat hij niet alleen achtergebleven is en aan het begin van de droom te merken kunnen jullie er wel een tekeningetje bijmaken wat er gebeurt. Niet nadenkend spring ik terug die gracht in en begin ze te zoeken in het oude huis waar ik mensen zonder hoofd tegen kom, geesten, allemaal lijdende mensen die er nooit meer weg kunnen bedenk ik me. Onderweg kom ik nog iemand tegen van ons die daar alleen rondloopt dus neem ik die direkt mee en vertel wat er gaat gebeuren. We nemen uiteindelijk een auto en rijden het terein rond het huis (binnen de gracht) rond op zoek naar de 2. Als ik alle hoop dreig te verliezen zie ik ze achter in de auto liggen flikflooien. Ik wordt razend (geloof me jaloezie is één van men slechtste punten) ik stap uit smijt de deur to en stap weg. In men hoofd zegt me iets dat het was om me jaloers te maken omdat hij eigg mij wou, maar als ik er over nadenk geloof ik het niet. DAN WORDT IK WAKKER :S
Geen idee wat dit betekent.