Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

hij kijkt naar anderen,, woede! graag uitleg

Missy22
14 jaar geleden

Beste forumleden, hopelijk kan iemand mij vertellen wat deze droom inhoud, aangezien ik een in het echte leven ook vaak een 'ik-ben-niet-leuk-genoeg-momenten' heb:

Vannacht droomde ik over mijn vriend. Ik kwam erachter dat hij oog had op anderen. In mijn droom vroeg ik hem waarom hij niet met mij naar huis wilde komen, aangezien het lekker dichtbij was. Hij zij nee ik neem al een hotel in de buurt. Ik antwoorde, met vermoedens, 'maar je weet dat je altijd welcome bent, waarvoor een hotel dan nog'?
Toen begon ik van binnen te koken, ik riep ja je wil gewoon met die meiden mee hea, gezellig met zn allen een hotel! Ik zei boos, breng me naar het station, omdat ik de weg niet wist. Stopten we bij de stoplicht en ik riep boos, ja ga nu maar weg, vanaf hier weet ik het wel! en ik stak snel over, maar hij kwam niet achter me aan en hij ontkende niets, waardoor ik nog bozer werd. Ik zag dat mijn zusje met mij mee was. Zij zei ook iets terug tegen mijn verloofde en hij schold haar uit voor dikzak. En hij fietste weg. En mijn zusje riep dingen terug en ik trok aan haar haren dat ze even stil moest zijn, zodat ik nog dingen naar hem kon schreeuwen, nu het nog kon. Ik schreeuwde nog van een afstand, het is UIT! en dit herhaalde ik een paar keer. En ik zal mijn ouders vertellen dat ik de verlovingsring terug geef! enz. Hij riep nog terug en fietste de andere kant op. Dus hij koos voor het hotel met een ander meid. Ik zag nog een flits in mijn droom dat hij naast haar lag, aan haar borsten zat/keek. en ik voelde me niet goed genoeg, alsof hij in haar meer zag (qua uiterlijk, denk ik) dan in mij.
Daarnaast, zat ik me ook aftevragen, is hij niet te jong voor een serieuse relatie? Trouwen en zijn hele leven lang met mij alleen doorbrengen? Ik wilde dat hij alleen oog op mij had.

Dezelfde nacht heb ik ook gedroomd dat ik in een kerk was, vol met andere mensen. Tafels waren gedekt. We waren de borden opruimen, en mijn vriend kwam er ook in voor. De vrouw van de kerk zei, de vaatwasser is vol, dus ik stel haar voor, dat ik deze met de hand ga wassen. Zij antwoorde niet en ik voelde me niet gewaardeerd. Ik dacht dan tog lekker niet en ik was daar weg. Verder werd er gedanst, waaronder mijn moeder. De priester verkoos mijn moeder als winnaares van het dansen, niet omdat zij het beste was, maar omdat hij ons kent en haar mag. Dus om aardig te zijn. En dat had iedereen wel door geloof ik. Daarna werden slingers opgehangen, ook door mij. Maar het voelde niet zo 'mooi' als ik beschrijf.
Maar deze droomde ik voor de situatie met de ruzie. Na deze droom, volgde de droom met de ruzie met mijn verloofde.

KAN IEMAND MIJ VERTELLEN WAT DIT INHOUD? en of deze dromen met elkaar te maken hebben. AUB

Groetjes, Missy