Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

jongens

maaike
14 jaar geleden

Beste drooninfo mensen,

ik heb laatst een hele rare droom gehad waarvan ik graag zou willen weten wat het betekend?
Ik droomde dat ik een jongen tegekwam, die in in eer rolstoel zat. De eerste zin die hij tegen mij zei was, 14 jaar en dan al zo ziek. Volgens mij had hij het over zichzelf... We gingen met zijn tweeën door een beige hal en halverwege bleven wij staan. Ik vond hem knap en opeens stonden we te zoenen. gewoon mond op mond en niet zo heel lang. Ik merkte op dat er een meisje met blond haar langsliep... Toen we verder liepen, kwamen wij buiten op een soort teras met palmbomen en een kleine put vol met grote vissen. Een motor rijder kwam aanrijden en reed in de put. De motor was geel en de de motor rijder had zo'n groot pak aan met een helm op. Ik wilde hem gaan helpen, maar opeens stonder er drie meisjes om de put heen. Ik was jaloers op ze omdat ze naar de jongen in de rolstoel keken. Ik gooide de camera (of wat het dan ook was.) in het water met de vissen. Zij werd boos, dus ik liep weg met de jongen. We gingen aan een tafeltje zitten en keken elkaar in de ogen. Verder weet ik het niet meer.

Dus nu wil ik graag weten wat deze droom betekend. En als het kan wil ik ook nog graag weten wat het betekend (uit een andere droom) als er twee dezelfde exemplaren van een knuffel waar je heel erg om geeft in je droom zitten en wat het betekend als je een nachtmerrie zelf kunt eindigen door je klein te maken en tot tien te tellen?

Liefs een dertienjarig meisje.

p.s. de jongen zat in een zwarte rolstoel, had witte kleding aan en had blond haar.