Heej,
Sinds mijn 12e had ik een relatie met een jongen die 3 jaar geduurd heeft, tot mijn 15e dus.
Vele mensen snapten niet dat dit echt kon zijn omdat we nog zo jong waren, maar geloof me, het was wel echt.
Ook mijn ouders waren er in het begin tegen omdat we beiden nog zo jong waren, maar aangezien het maar bleef duren, zagen ze in dat we elkaar echt graag zagen.
Ik ben wel steeds realistisch gebleven dat het ooit wel eens gedaan zou kunnen zijn, maar je hoopt toch maar van niet.
Op het einde maakten we steeds meer ruzie, wat leidde tot hij die me bedrogen heeft met 2 meisjes uit mijn klas. (Hij zat ook bij mij op school) Daarna heeft hij alles gedaan om mij terug te winnen en zijn we nog even samengeweest, waarna hij toch besloten heeft dat het beter was om uit elkaar te gaan. Ik ben onmiddellijk van school veranderd omdat alles daar te moeilijk werd voor me. In het begin stuurde hij me nog dat hij me miste en wou hij nog weten hoe het met me ging, maar nu, bijna een jaar verder, wil hij geen enkel contact meer met me omdat hij het er te moeilijk mee heeft, zegt hij. Ik weet dat hij het er nu nog moeilijker mee heeft dan mij. Nu, ik heb het er maandenlang enorm moeilijk mee gehad want ik heb hem echt enorm, enorm graag gezien, maar nu gaat alles veel beter. Soms wel nog een beetje heimwee, ook omdat ik na 3 jaar alles van hem geweten te hebben, nu niet eens meer weet hoe het met hem gaat. Maar ik voel me weer gelukkig nu, maar tegenwoordig droom ik echt veel te vaak over hem. Dat hij me vastpakt en kust. Het meest van al trek ik me dan weg en ik voel echt dat ik niet bij hem wil zijn (en hij ook niet bij mij), maar dat het precies iets is dat je niet kan tegenhouden. Kan iemand me vertellen wat dit betekent? In ieder geval, ook al zag ik hem zo graag, wil ik hem zeker niet meer terug na alles.
Groetjes,
Marijke