Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevangen

Pizzanakin
14 jaar geleden

Hallo,
Vanacht had ik gedroomd dat:
Ik zat thuis op de bank tv te kijken, het nieuws was er op. Er was iets over dat een groep kinderen in een ver land ontsnapt waren van hun ontvoerder.
Toen was ik zelf ineens op die plek, er was 1 bekende, een vriend van me. Voor de rest was iedereen onbekend. Toen kwam de ontvoerder er aan.
Hij zei dat we zijn gevangenen waren en niet konden ontsnappen. 1 van de ontvoerde mensen liep op mij af, een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Mijn vriend en ik gingen toen het gebied onderzoeken. We kwamen er achter dat het hier een grote, oude hangar was in de natuur. Toen kwamen we in een soort bos. We liepen verder en kwamen toen bij een kleine afgrond van 2/3 meter. Er was ook een balk, mijn vriend zei dat die balk naar een oud treinspoor liep. Dus we liepen over de balk naar dat treinspoor. Toen zagen we dat we weer in de hangar waren en de andere mensen zagen ons ook. Ze liepen naar ons toe. Toen we op het treinspoor stonden(die normaal een tunnel in zou gaan onder het bos door) zagen we dat het een oud treinspoor was, te tunnel was helemaal dichtgemaakt. We gingen dus naar beneden. Naar de andere mensen. Toen werd het nacht. In die nacht hoorden we de hele tijd geluiden van een oorlog. Het meisje kwam dichterbij me liggen en we hebben de hele nacht gepraat. Toen de zon op kwam hebben we gezoend. Toen besloten we met elkaar dat we moesten ontsnappen. We gingen dus de andere kant van de hangar in. Daar waren allemaal bloemen. Bloemen die niet in dat bos thuis hoorden. Dus we gingen er doorheen en ontdekten dat het de tuin was van onze ontvoerder. Toen zagen we daar ook een hele aparte bewaking: een handlanger in een mix van een graafmachine en een ambulance, Het huis van de ontvoerder was rond. Dus toen de bewaker ons zag renden we snel om het huis heen. De machine was niet snel. Dus we hadden hem al snel uitgelopen. Toen renden we naar een klein, rond, glazen huisje. Dat stond vlak voor het huis van onze ontvoerder. Toen de machine weer langs was gekomen(hij dacht dat we nog steeds rondjes om het huis aan het rennen waren) rende iedereen snel het huis van de ontvoerder in behalve ik. Toen ik ging, had de bewaker dat door. Hij deed alsof hij niks zag maar ging via een achteringang het huis in. Toen ik de deur open wou doen pakte hij mij vast. Toen zag ik het gezicht van de bewaker. Het was iemand van mijn school. Alleen van met kort blond haar, meer littekens en hij zag er ruiger uit. Toen ik binnen was kwamen alle andere gevangenen op ons af gestormd, om mij te bevrijden. Maar dat lukte niet. Toen kwam de ontvoerder er ook aan. En daarna de politie. De ontvoerder werd gearresteerd, en wij waren vrij. We zaten toen in een auto, naar het vliegveld, omdat het in een ander land was. Naast mij zat weer dat meisje. We praatten nog een beetje en hebben toen weer gezoend.

Ik wil graag weten wat deze droom betekent. Altijd als ik droom komen er dingen van die dag in voor. Maar dit heeft niks met gisteren te maken. Ik heb mijn vriend niet gezien, ik ben niet in een bos geweest.. etc.