Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

huwelijk verhinderen

Wouter
14 jaar geleden

Ik zit in een groot gebouw te praten met mij ex. Als ze opeens opstaat en zegt dat ze moet gaan ze gaat trouwen. Zodra ze weg is besef ik dat ik haar niet kwijt wil en probeer haar te vinden maar het gebouw is verandert in een gevangenis. overal zijn er grote ruimtes zelfs hier en daar grote balkons maar ook daar zitten tralies bij. Half in paniek zoek ik mijn zakken af voor mijn telefoon om haar te bellen. Maar mijn telefoon is onvindbaar ik vind meerdere telefoons maar het lukt me niet om er mee te bellen. Het liefste wat ik wil is tegen haar zeggen dat ze niet met de ander moet trouwen sterker nog ik wil haar ten huwelijk vragen. Hoewel ik haar niet kan bellen probeert zij mij wel te bellen maar ik krijg de telefoon niet opgenomen. Ik ren en ren door het gebouw heen. Dan opeens verandert de gevangenis in een opleidingscentra en ren ik door een groep studenten heen naar buiten. Al rennend door de straat loop ik een verhoging op de straat in maar kom er achter dat ik over een boog bij de straat loop en spring naar beneden kom op het dak van een cafe en spring nogmaals. dit keer haal ik de grond wel maar krijg ik een puntig hek tussen mijn benen. Gelukkig raak ik net niet gewond en ren ik verder.

Op dat moment werd ik wakker....