Ten eerste ben ik een single vrouw!
In mijn droom had ik een realtie en ging even iets voor mezelf doen mijn ''vriend'' ging naar een tuincentrum waar ik later ook heen ging
Ik liep daar rond en zag 2 mannen aan heet tafel zitten waar ik bij ging zitten
De ene man zat iets te doen op zijn telefoon en de andedre die naast me zat zat met mij te flirten en wilde mijn zoenen, ik liet het gewoon gebeuren en ging helemaal in hem op
ondanks ik zag dat hij een trouwring om had en ik in mijn droom een relatie had
na enige tijd in zijn armen te liggen stapte zijn vriend geirriteerd op waar ik me een beetje schuldig aan voelde
De man trok zijn shirt uit en deed em bij mij aan zodat ik minstens nog zijn geur bij me kon houden
Later kwam er een vrouw op de man af waarmee ik zoende en dat bleek zijn vrouw te zijn! Die vrouw ging weer weg met 2 dochters richting auto
De man had moeite weg te gaan bij mij en ging moeizaam ook richting hun auto, ik volgde hem en daar kwamen zijn kinderen aan gerend
2 giechelende meiden van ongeveer 12 jaar, en een zoon van de man kwa eraan en ik stond daar maar ongemakkelijk
de meisjes gingen weer weg en de zon bleef bij ons, de man en ik wisselde elkaars nr uit, en de zoon vond het allemaal heel gezellig
op het moment dat ik zijn nummer opsla in mijn mobiel werd ik wakker! ppffff ik had wel willen weten hoe dit afliep haha
maar nu wil ik graag weten wat deze droom betekend. Hij blijft me heel erg duidelijk bij inclusief de mensen sie ik er in zag
Groetjes Lieselotte