Ik had vanacht een heel vreemde droom,
ik was bij een ingang van een concertzaal met allemaal joelende fans die vrij alternatief gekleed waren allemaal hadden ze rozen en hadden een japans uiterlijk.
ik stond vooraan bij het hek van de artiesten ingang want er stopte een busje waar de vier bandleden uit kwamen. ik knik mijn hoofd buigend en sein elegant naar de zanger.
ineens ben ik binnen en trek ik de zanger die onderweg is naar het podium een zijgang in waar ik hem vervolgens tegen de muur duw.
ik zeg dat ik hem zo gemist heb en blij ben dat ik hem eindelijk weer zie, dat hij eerst veel te vroeg is heen gegaan en ik hem toen hij verbrand werd nog geroepen had dat ik van hem hield.
hij had een vreemde blik in zijn ogen waaraan ik zag dat hij me eerst niet herkende.
ineens zie ik een terug blik vanuit zijn geest en zie ik mezelf in middeleeuwse kleding tussen rook en vlammen door, mijn gezicht vol met tranen.
dan zegt hij ineens mijn naam en voor hij mij zoent stopt de droom.
kan iemand mij een uitleg geven... want het meest vreemde van alles is dat ik vandaag een hyves uitnodiging kreeg van een japanse band EN DE ZANGER DE MAN UIT MIJN DROOM IS!
Echt ik dacht dat ik spontaan een hartaanval kreeg zo erg schrok ik. dus ik zou echt graag uitleg willen.
groetjes
Sleeping Beauty