Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zoen met ex vriendin

Niet belangrijk
14 jaar geleden

Hallo, sorry voor de slechte indeling maar kan op iPod geen enter vinden. Sinds enkele nachten droom ik telkens opnieuw over een ex vriendin. Ik heb lang geleden een relatie met haar gehad maar werd al vrij snel verbroken. Hierna zijn we nog Lange tijd vrienden gebleven maar dit is jammer genoeg verwaterd. Heb intussen alweer een relatie achter de rug. Nu wil ze een kapper opleiding gaan volgen waarvoor modellen nodig zijn. In mijn droom ben ik dat dus. Steeds opnieuw als ze dan wil gaan knippen komt het zo uit dat we beginnen te zoenen. 's morgens word ik nu ook steeds wakker met het verliefde gevoel (en een gigantische erectie :$. misschien ook handig om te weten) dat ik toen had en kan de hele dag eigenlijk nergens anders meer aan denken. Vind het beetje vreemd want de laatste keer dat we contact hadden was in juli. Nu is het intussen December en duikt plotseling deze droom met het gevoel op. Iemand misschien een verklaring hiervoor?

vincent
12 jaar geleden

hoi met vincent zal je mijn kunnen helpen of dat raar om met ex vriendin te knuffelen
en te zoenen

daar zal ik meer willen oven wetten of dat ken