Ik droomde dat ik naar mijn ex-vriend wilde. Hij woonde in een huisje waar ik eerde over had gedroomd. het is namelijk eerder uit geweest en toen droomde ik dat hij in datzelfde huisje woonde.(In het echte leven woont hij heel ergens anders) Het is een klein huisje midden in een rijtjeshuis. Hij deed niet open maar mijn beste vriendin. In mijn droom waren ze huisgenoten geworden. Ik liep eerst door de gang. In mijn droom weet ik nog dat het huisje aan de binnenkant bruin was. Ik liep met haar naar de woonkamer. De woonkamer was ook bruin. Midden in de woonkamer stond de eettafel. Op deze eettafel stonden allemaal witte kaartjes met een menu erop. Ze ging waarschijnlijk voor mensen koken. We liepen verder de kamer in. Opeens zag ik dat ze 2 lege foto lijstjes had liggen. (dit vond ik wel vaag. dat ik over 2 lege foto lijstjes droom). Ik vroeg hoe het tussen haar en mijn ex ging. Ze antwoordde hier niet zoveel op. Toen had ik in een keer mijn ex aan de telefoon. Hij vertelde mij dat ze wel eens sex hadden gehad maar dat zij weer had zitten daten met een andere jongen. Hij hoopte dat zij door die jongen was gedumpt dat was haar verdiende loon.
Wat betekend dit? In het echte leven wonen ze ver uit elkaar.