hallo,
ik had zo'n 2 en een half jaar terug iemand in mijn klas, hij was toen niet echt mijn type jongen, maar wel iemand waar ik vriendschappelijk mee om ging.
Halverwege het jaar was hij plots naar zijn vader verhuist ergens in een andere provincie en zat hij dus niet meer bij mij in de klas (hij had niemand van tevoren gezegt dat hij weg zou gaan zelfs zijn beste vrienden niet! beetje vreemd maar goed).
Na de zomervakantie stond hij ineens weer voor onze school, kwam hij even kijken hoe alles ging enzo. Hij was echt super veel veranderd hij was ineens echt super knap met echt een hele gave stijl! (ik heb verder geen contact met hem gehad)
Nu mijn droom een 2 jaar later: Ik droomde dus dat ik hem ergens tegen kwam op een stadsplein ofzo. Hij zag mij en we omhelsde elkaar helemaal blij dat we elkaar weer eens zagen. Ik weet ook dat het halloween was in die stad en hij had een beetje dracula stijl ofzo met van die vampier tanden, hij vertelde dat hij ze niet meer uit kreeg en ze vast gegroeid waren ofzo.
maar goed ik knuffelde hem dus weer en toen zei hij ineens zo van, 'zullen we nog zoenen of niet?' en dus zoende ik hem gewoon, ik voelde onder mijn vingers zijn strakke sixpack en wat daarna gebeurde was allemaal een beetje wazig we gingen wandelen ofzo...
maar goed kan iemand mij hiermee helpen?
xXx loempia