Hoi iedereen
Vannacht had ik een droom die ik niet uit mijn hoofd krijg.
In het begin van het schooljaar heb ik een jongen ontmoet waar ik al een paar maanden verliefd op ben. Hij weet dat. Toen ik het hem vertelde zei hij dat hij mij een heel tof meisje vind en dat hij wel eens zou willen afspreken met mij. We zijn ondertussen beste vrienden geworden en hij heeft mij een paar dingen verteld die ik echt niet verwacht had. Mijn vrienden hebben hem al gezien en zij zeggen dat ze in zijn ogen hetzelfde zien als hij naar mij kijkt dan als ik naar hem kijk: verliefdheid.
Vannacht had ik dus een droom over deze jongen. Wij zaten samen thuis bij mij in de zetel. Hij had zijn arm over mijn schouders gelegd en ik lag met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek hem aan en voelde dat ik hem moest kussen. Dat deed ik maar hij duwde me weg. Ik probeerde toen met hem te praten maar hij wou niet antwoorden op mijn vragen. Op school deed hij alsof er niks gebeurd was en praatte hij wel met mij. Toen we samen naar de bushalte stapten zeiden we eerst geen woord maar na een tijdje zei hij dat hij "het wilt houden zoals het is".
Wat betekent deze droom? Hopenlijk kunnen jullie mij helpen
Groetjes