Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Trouwen met mijn ex en ontvoering

14 jaar geleden

ik droomde een droom waar ik een raar gevoel bij had, alsof dit een soort van belangrijke droom is voor me, vooral omdat ik hem gedeeltelijk zo goed kan herrinneren, alsof het echt is gebeurt. (toen ik wakker werd dacht ik ook even "ik ben getrouwd!" wat uiteindelijk dus niet het geval was gelukkig)

ik trouwede met mijn ex (ja, ik heb nog gevoelends voor hem), en alles was heel blij en romantisch, en daardoor had ik ook echt een geluks gevoel.
nadat ik getrouwd was ging ik een soort van suite in, en daar werd ik gegijzeld en veranderde de suite in een bibliotheek (maar ik denk dat dat komt doordat ik daar de dag voor de droom geweest was). ik schreef in die suite een brief naar mijn "echtgenoot" dat ik niet in gevaar was en snel terug zou komen. nadat de suite weer veranderde in een suite en ik weg kon stapte ik uit de suite een soort van perron op. en vanaf daar is de droom een zwart gat, ik weet dus niet of ik mijn "man" heb weergezien... hoe vind ik het einde uit, of beter gezegt hoe droom ik deze droom opnieuw?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door kayleigh0404.