Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een kus ern een zoen! (echt voelen)

ar.95
14 jaar geleden

Oké, sinds de eerste droom die ik beschrijf, droom ik heel raar... Maar ik wil even 2 dromen vertellen waarvan ik iets wil weten...

1. Ik sta bovenaan een trap (mijn vorige school had zo'n trap) en mijn vriendje (die heel erg op Finn uit Glee leek) liep de trap af, naar 2 van zijn vrienden die ik niet kende.. In het echt ken ik ze wel, ze zaten bij me op school. Hij omhelsde ze en stelde ze aan me voor. Hij was heel trots. Die 2 jongens floten en vonden me knap, terwijl ik in het echt lelijk en dik ben. De jongen kuste me en ik voelde het echt. Ik schrok er wakker van!

2. ik stapte in een limosine, waar mijn beste vriendin zat met een hele groep jongens. Mijn vriendin heeft nooit lange relaties en 1 keer had ze op een avond 5 jongens gezoent... Ze vertelde me dat die jongen die naast haar zat, heel lekker kon zoenen en dat ik het ook moest proberen. Ik deed dat dus, en we zoende en dat voelde ik echt.. Maar zijn adem stonk en het voelde alsof hij net gegeten had (terwijl ik nog nooit gezoent heb, dus ik weet niet hoe het voelt :P) Hij duwde mij weg en zei bah, maar ik ben best wel bang voor afweizing enzo, en ik ben ook niet echt 1 van de knapste ^^

Ik vroeg me af, waarom gebeurt dit zo snel achter elkaar, en waarom voel ik het echt? hoe kan dat? graag wacht ik op antwoord ^^

L
13 jaar geleden

Ik heb geen idee hoe het kan of waarom, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het ook een paar keer gehad heb, dat ik in mijn droom zoende en dat ik het gewoon echt voelde.