Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn Droom of nachtmerrie van een kus?!

Droom
13 jaar geleden

Hallo,als je dit leest schrijf ik over een super vreemde droom!Ik had namelijk gedroomd over de kus die ik eigenlijk al heel lang wou..!Ik zit op mijn school gang mijn tas voor iets in te pakken(huiswerk of zo)En de jongen waar ik op ben zat naast mij het zelfde te doen met zijn tas.Wij waren de enige van de klas die het deden...ik heb in het echt ook een lange tijd dat ik hem het wil vertellen,maar ik toch dan afhaak!In mijn droom had ik dat ik hem langzaam probeerde te gaan zoenen,maar hij zag het en ik dook beschaamd weg met mijn hoofd!Hij begon lachend mijn naam te zeggen op een manier alsof ik dom was en hij me uitlachten!Het is niet echt bijzonder hoor,want das ook hoe hij het in het echt doe,maar alleen deze keer over dat ik hem probeerde te kussen!(in mijn droom hè?!)
Maar toen het voor zo`n 3 seconden stil was,ging hij ook met mijn hoofd naar me toe!Hij probeerde het ook,en ik zou het eerst vanuit een ooghoek zien,maar vanzelf keek ik recht in die mooie ogen...en toen..!
Tijdens het zoenen was ik wel in het begin nogal vrij om eindelijk hem te kunnen zoenen,maar toen begon ik om me heen te kijken en door het glas van het klaslokaal of iemand het zag!Want het zou best beschamend voor me zijn,maar het meest voor hem!Ze zouden hem vast uitlachen als ze hem zagen zoenen met iemand zoals ik!!
-zucht-
Maar toen kwam het goed in me op dat ik hem niet moest irriteren,dus begon ik maar weer aandacht alleen op ons tweeën!
Ik zag vanzelf dat de mensen die in de gang stonden het zagen en voorzichtig keken,en een jongen en mijn juf uit het glas keek!De jongen keek nogal verbaasd,maar de juf had toch wel een beetje een zachte glimlach,alsof ze blij voor me was!Maar ik wou er niet teveel aandacht eraan besteden,en ik wou gewoon blij hiermee zijn.. ;-)
Ik had bij het heden nog aan een vriendin het vertelt,en zij weet heel goed wat dromen betekenen!!Zij zei dat hij later(Met later kan het bijvoorbeeld al op me zou zijn,of 10 jaar later bijvoorbeeld!!!)verliefd op me zou worden,maar dat we niet samen konden zijn!!Ik Geloof haar goed,maar het light aan de droom dat ik er meer over wou weten!!Of het toch anders ligt,of dat het wat uitgebreider vertelt kan worden!Daarom ook dit!!Zouden jullie kunnen versturen wat jullie erover weten,wat het betekend,tips enzovoort?!Dat zou ik heel fijn vinden!;-)

-Doeg!!

-Het meisje met de forum naam Droom