Hi,
Ik ben gelukkig samen met mijn vriend (: maar vannacht had ik een vreemde droom. Het baart me niet echt zorgen als in: 'oh nee, ik ga het uitmaken met mijn vriend!' maar ik vraag me af of mijn droom mij kan helpen onze relatie te verstevigen.
Ik droomde dat ik jarig was en een feestje gaf. Mijn vriend had iets ergs gedaan (ik herinner me niet meer wat, maar ik denk dat hij me diep beledigd had). Ik weet nog dat ik dacht 'als hij over een half uur niet terug komt, dan maak ik het uit (wat eigenlijk niet echt een rationele gedachte is). Hij kwam maar niet terug, en mijn vrienden stelden me voor aan een andere jongen, een punker (mijn vriend is een metalhead). Opeens was ik mijn vriend helemaal vergeten (wat vreemd is want ik zou niet zonder hem kunnen), en was ik blijkbaar samen met de punker. Hij was lief en beschermend (een beetje zoals mijn vriend), met het enige verschil dat hij 'zachter' aanvoelde als mijn vriend (alsof hij een teddybeer was). Toen kwam mijn vriend ineens terug en schaamde ik mij ervoor dat ik hem ineens was vergeten en met die punker had staan kussen.
Ik heb eens in de zoveel maand een droom met ongeveer hetzelfde thema: het is uit, ik ontmoet een nieuwe jongen, we raken samen. Maar meestal voel ik me zo schuldig dat ik het in mijn droom wil uitmaken met mijn nieuwe vriend zodat ik terug kan zijn met mijn vorige vriend (in het echte leven mijn huidige vriend).
Bedankt! :D