Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een vreemd feest...

Jolinde
13 jaar geleden

Ok, allereerst wil ik er bij zeggen dat ik een vriend heb. Hij kwam nergens in deze droom voor...

Ik droomde dat ik op een feest was, een feest van oud-oud-klasgenoot Jeroen. Op dat feest was ik naar boven gegaan, naar een slaapkamer want ik was moe. Ineens zie ik huidig klasgenoot Ruud voor me staan. Net zo plotseling als hij voor me verscheen, lag hij ineens met zijn hoofd tussen mijn benen en befte me. Het duurde niet lang of ik kwam klaar. Hij zei niets en ging weer terug naar het feest.
Even later ging ik ook naar beneden en kwam daar Jense tegen, een oude man met wie ik veel praat over vrijwel alles. We zaten in een kamer aan de zijkant van het huis, Jense ging even weg. Terwijl hij weg was, werd er ineens omgeroepen : “Jolinde is gebeft door Ruud” Jense kwam terug en vroeg me of dat waar was. Ik schaamde me en zei dat het inderdaad waar was. “Hoe ziet hij eruit?” vroeg hij. “Blond haar, blauwe ogen stevig gebouwd” Jense had blijkbaar met die jongen staan praten en werd enorm kwaad toen hij er achter kwam wat Ruud bij me gedaan had. Ik voelde me verschrikkelijk, kwaad, vol schaamte en vooral vernederd.
Ik kreeg tranen in mijn ogen en rende naar de voordeur. Jeroen rende achter me aan, ik mocht niet weg van hem. Ik opende de deur en rende zo snel als ik kon de straat uit. Jeroen stopte aan het einde van zijn straat, ik rende door.
Ik kwam bij een boom met picknicktafels er omheen. Ik ging er zitten en legde mijn hoofd op de tafel. Een paar mensen van het feest kwamen naar me toe. Ze wilden met me praten, ik bleef liggen en zei niets.
Na een tijd kwam er een man bij staan. Hij klonk als een schoolhoofd. Hij kende me. Hij probeerde te achterhalen wat er gebeurd was en probeerde me te troosten. Ik bewoog nog steeds niet. Uiteindelijk zei hij: “Je laat me schrikken, zo ken ik je helemaal niet.”

Hierna werd ik wakker