Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekent mijn droom.

waterlelie
13 jaar geleden

mijn vriend zit nu 2 maanden vast, gellukkig heb ik contact met zijn broers, een van zijn broers hebben me verteld dat hij mij aanstaande dinsdag gaat bellen. sindseergister droomde ik dat ik een bericht kreeg op de computer met de mededeling dat mijn vriend vrij kwam. Maar gister had ik weer een droom over hem en zag ik hem bij me in me droom.

wat betekent dit ?

Tom
13 jaar geleden

Hoi
Ik had laatst een rare droom over dat ik met een meisje verkering had en zoende. ik ben echte leven ook verliefd op haar. Ok maar nu komt het rare we hadden dus verkering en telkens als we kusde keek ze ongelukkig. Mijn vraag is dus ook wat dat betekent en of iemand me dat kan uitleggen.

ludgina
13 jaar geleden

ik zit in een instelling ( woodbrookers) maar ik droomde gister dat ik de leiding daar had vermoord en dat ik mijn moeder belde en dan ze eraan kwam en vannaht droomde ik dat de lijken wegwaren en alle kinderen op de bank sliepen en mijn moder kwam me ohalene maar toen ze wegging zei ze dat ik daar moest blijven en dat ze me elke dag 1 euro zou geven