Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen over zoen beste vriend

13 jaar geleden

Hallo,

Afgelopen nacht heb ik een droom gehad waardoor ik in de war ben.
Ik droomde dat ik met kinderen aan het knutselen was en N. en K.,vriendinnen van me, en F., mijn beste vriend, waren er ook bij.
Opeens zegt F. tegen me fluisterend: ja laten we zoenen, zodat K. jaloers wordt. Ik weet niet meer precies of hij zei; jaloers wordt, of dat hij iets anders zei maar iniedergeval het was een plan om elkaar zomaar te zoenen.
Eerst lachtte ik maar een beetje zo van, ha ha grappig bedacht. Maar hij meende het, want opeens toen ik het niet verwachtte zoende hij me, het was geen french kiss, maar gewoon een lange zoen. En toen we stopten zoende ik hem ook gewoon nog terug, maar het rare was dat ik mijn ogen niet meer kon open doen na de zoen, en toen werd ik wakker. ik kon dus niet naar de reacties kijken van mijn vriendinnen en die vriend.
Nu ben ik nogal in de war, omdat het mijn beste vriend is en ik zit er nogal mee.
Ook in de droom kon ik opeens alles goed meebeleven, het leek gewoon net echt terwijl ik dat bijna nooit eerder heb dat ik het me zo goed herinner en dat het zo echt voelde. Want ik voelde het gewoon ook en het was eigenlijk niet verkeerd..maar ik wil dit gewoon niet echt, wat zou dit kunnen betekenen?

Alsjeblieft weet iemand het, ik ben 15 jaar en weet het gewoon niet.
Het is wel zo dat ik die vriend altijd wel leuk heb gevonden, maar niet in het idee van verliefd, tenminste wel over gedacht maar niks serieus.

Groetjes,