Hallo iedereen,
Ik heb overal lopen zoeken naar een antwoord maar kon het nergens vinden ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik droom de laatste tijd van een man die ten eerste al bezet is, net een paar maanden geleden vader is geworden en deze man vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig. Ik zit bij hem ergens en uiteindelijk pakt hij de kinderwagen en ik loop samen met deze man mee een rondje door een plaats. (de plaats is niet belangrijk) We komen dan ergens waar zijn huidige vriendin is en ik blijf zeggen ik loop alleen gezelklig een rondje mee maar ga hem niet van je afpakken ofzo hoor en blijf dit continu herhalen. Ik val in het echte leven echt totaal niet op deze man, want trouw staat niet hoog in zijn vaandel. Wel heb ik ooit in een verleden een relatie gehad waaruit later bleek, toen we al iets hadden hij op de dag dat wij een relatie kregen hij het uit had gemaakt met zijn huidige vriendin. dit wist ik niet en kwam er ook veel later pas achter. Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe liefde maar tot dusver niets gevonden heeft dat er misschien iets mee te maken?
ik hoop dat iemand mij kan helpen want wordt gek van deze terugkerende droom :S
groetjes,
Mo