Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verliefd?

Jaap
13 jaar geleden

Het is mischien een beetje vaage droom. maar dat komt omdat ik dit in twee dagen gedroomd heb en van het eerste deel niet goed kan herrineren. met het dorpje bedoel ik een soort van aborigenals achtig dorpje. Ook waren de mensen donker gekleurd. overdag scheen de felle zon. De mensen uit het dorpje waren wel volledig bedekt met kleding behalve van sommige mannen hun bovenlijf niet.

Ik ging in de droom op een soort van kamp, met allemaal mensen die ik in het echt ook ken.
Ze waren allemaal rond mijn leeftijd.
Dus toen kwamen we aan ergens op een toendra ofzo.
Er was een heel oud dorpje van hutten gemaakt van stro etc..
We liepen wat rond, uiteindelijk splitsten ik van de groep en liep wat verder te kijken.
Terwijl ik verder liep hoorde ik de bewoners van het dorp (Het was een soort van oude stam) een vreemde taal praten.
Ik probeerde de taal te begrijpen maar het lukte me niet, hun konden wel een beetje engels praten.
Dus terwijl ik verder liep zag ik allemaal vrouwen werken.
Mijn ogen vielen maar op een vrouw, Ze was voor mij heel knap. Dus niet als een model ofzo.
Toen ze zich omdraaide en naar mij keek kreeg ik meteen een warm gevoel van binnen.
Alle vrouwen die aan het werk waren (ik kan niet precies herrineren wat ze aan het doen waren maar het was iets met hooi of stro)
Toen plots kwam mijn beste vriend (uit mn echte leven) mij ophalen. Omdat ik te ver liep van de groep.
Ik liep starend weg van de vrouw die ik zag en zij keek ook naar mij.
We liepen terug naar de groep en moesten een bootje betalen om aan de overkant te komen van de rivier.
Toen merkte ik dat mijn portemonnee gestolen was, dus moest ik door de rivier heen naar de overkant.
Een maal toen we bij de groep waren. waren hun al klaar met de activiteiten en moesten we dus meteen weer terug lopen naar het dorpje.
Toen splitste ik weer van de groep. Ik kwam de vrouw tegen die ik eerder al tegenkwam.
Ik kreeg meteen weer het gevoel dat ik verliefd was op haar.
Ze lag midden op het modderweggetje te slapen.
Ze werd wakker en zei wat tegen me, ik wist niet wat. Want ze sprak in haar eigen taal.
Toen ging ik naast haar staan, ze zag er erg moe uit.
Ik hielp haar overeind en ze zei dankje in het engels.
We hadden een diep gesprek over het dorpje, de mensen die zelf in het dorpje leefden, die vrouwen misbruikte.
Ze lieten ook de vrouwen al het werk doen in het dorpje, de mannen deden zelf niks.
Toen vroeg ik haar of ze hier weg wilde, ze antwoorde terug in haar eigen taal terwijl ze ja knikte.
Ik kwam meteen in actie, en ik vroeg haar of ze mee liep zodat we hier weg konden.
Ik zag wat paarden lopen in een wei. ik deed de deur open en nam een paard mee met haar achterop.
Terwijl we het zuiden in vluchtte merkte ik al vrij snel dat we achtervolgd werden door een paar mannen,
Ik kwam een stadje tegen, een oude verlaten stad.
De mannen die de vrouw achterop bij mij terug kwamen halen bleven staan.
We reden nog nog niet in de stad of we zagen al een gevaarlijke man.
Hij liep dreigend op ons af.
Ik ging van mijn paard af en probeerde nog de man te slaan voordat hij mij sloeg.
Maar hij sloeg me knockout. ik werd wakker toen ik zag dat de mannen die de vrouw mee namen, de man die mij knockout
had geslagen een beloning gaven.
Ik werd achter een paard gesleept met een touw eraan, naar een oude gevangenis.
Toen zat ik in de gevangenis, naast mij zaten twee jongentje's van rond de 12/14 jaar.
Eentje liet mij een vuurwapen zien, ik zei tegen hem dat hij daarmee moest uitkijken.
Want er liep een bewaker nog geen vijf meter voor ons de andere kant uit te kijken.
Opeens mocht ik de gevangenis uit, de groep waarmee ik op kamp was had me opgehaald.
Toen we buiten waren rende ik meteen weg van de groep, en liep naar het dorpje.
Ik was in het dorpje. Toen ging ik meteen zoeken naar de vrouw, ik wist nog steeds haar naam niet.
Ze lag in de paardenstal, ze lag niet te slapen. Ik rende naar haar toe en vroeg of alles goed was.
Ze zei ja in het engels. Ik ging naast haar liggen. we praten voor ongeveer twee minuten.
Toen kwam iemand van het kamp ons lastig vallen doormiddel van een op afstand bestuurbaar autootje.
De vrouw, waar ik nogsteeds de naam niet van wist schrok erg en wist niet wat het was, ze rende ongeveer 10 meter ver weg naar een waterput. toen zakte ze inelkaar. ik pakte het autootje en gooide hem de put in.
Ik rende naar haar toe en legde haar hoofd op mn arm, zodat die niet op de grond lag.
Ik vroeg wat er gebeurde. en ze zei ; my body collapsed. Ik vroeg haar naar de oorzaak en ze zei: I have been harvesting all day without breaks. in slecht engels. ze was dus erg moe van het werken.
Toen zei ik tegen haar dat we hier weg moesten vluchten van dit dorpje.
Ik pakte weer een paard, ditkeer een paard dat er fit uit zag. ik zette haar voor me op het paard. En ikzelf zat achterop.
Met mijn armen om haar heen pakte ik het deel van het tuig beet van het paard om mee te sturen.
Ik reed snel weg, dit paard was sneller dan de vorige waarmee we probeerde te vluchten.
Weer kwamen er mannen achter ons aan. Ze gaven het al snel op toen ze merkte dat wij veel sneller waren dan hun.
Ik reed een stuk verder, de vrouw waarmee ik vluchtte sliep toen we aan het rijden waren zo moe was ze.
We kwamen weer de verlaten stad in. de man die mij vorige keer knockout sloeg zag ik staan.
Hij zag mij niet. ik ging van het paard af en legde de vrouw neer. Ik sloeg de man op zijn achterhoofd en bond zijn armen en benen vast met een touw.

Ikzelf denk dat deze droom nog niet voorbij is en ik hoop dat ik nog erover verder droom.
toen ik wakker werd vond ik het echt heel jammer dat de droom over was.
En ik had ook een soort van verliefd gevoel, van de vrouw uit mijn droom.
Het was iniedergeval fijn dat ik me hier kon uiten, daarvoor dankje :)