Heeii ,, maar eergisteren kreeg ik een droom van ik en mn vriendin waren thuis bij mij en daar stijlden we onze haren daarna ging ik eerstes buiten toen zag ik een jongen die ik 2dagen leerde kennen maar ondertussen ging ik bij hem en ik zei heyy en een kus op de wang toen kwam mn vriendin en ze deed het zelefde en ik zei tegen hem gaan we naar gras toen zei hij nhee en toen zei ik ik bedoelde groot park en hij zei ahn ok en we gingen en plots zaten we int park we zagen zijn vrienden en die gingen bij hem en toen zei ik tegen hem blijf aub bij ons en toen zei hij ok en hij zei gewoon goeindag en daarna ging hij weg iedereen keek ons aan dat ik en mn vriendin hem afpakten ma das niet waar en daarna was het donker en mn vriendin die zei dat ze naar de wc was en daar int park was er dus wel een wc ik ging met haar mee en die ene jongen ook en toen zei de wc binnenstapte hield hij mijn handen vast . Toen plots was het pikdonker en ik werd wakker toen bleef ik kijken naart plafond en mn tweede droom was :
Ik woonde in een bos en mn vriendje ook we waren geen koppel maar het gebeurde zo er was een heel klein zwembadje hij duwde me erin en ik viel erin en hij sprong er ook in hij probeerde me te kussen maar dit gebeurde niet ik duwde hem maar daarna kuste ik mee en toen ik uit water kwam was ik direct droog en kuste hij me weer achter een boom daarna kuste hij me op het gras en daarna zei hij ik moet gaan toen ging hij weg en na paar dagen was dit ook echt gebeurt hij kuste me op verschillende plekken en ook 7keer en we waren ook niet samen in mn droom en we waren ook niet in het echt samen ..
Dit was het maar ik heb nog 1 vraagje ; Als ik droom over iemand mist hij/zij mij in het echt? dit zegt iedereen bijna
En alvast bedankt als u dit kunt uitleggen zeker die 1ste droom van in het park ;d xx