Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zoenen. Wat betekend dit?

Naamloos mens
13 jaar geleden

Hoi,

Ik had een hele rare droom. Ik ben nu 11 jaar, maar men lichaam is zegmaar ouder. Misschoen heeft dat er mee te maken.
Nja. Ik zat met een jongen die ik ?n het echt niet ken op het aanrecht bij mij thuis te kletsen.
Ik was denk ik 1 jaar ouder dan nu, en hij 13 ofzo.
Ik stond op en liep naar een kastje met snoep en pakte daar zo'n platte snoep aardbei uit.
Ik stopte hem toen in mijn mond er ging weer naast hem zitten. Toe zoende we opeens. En toen beet hij onde het zoenen een stuk van die aarbei af en we gingen gewoon verder.

Het gekke is, dat ik helemaal niet verlang naar zoenen ofzo. En ik lust die aarbeien niet eens.
Wat betekend dit?
x

13 jaar geleden

hoi Naamloos mens

De kus is al vanouds het teken van het hoogste geluk,

Het snoepen dat we in de droom doen kan worden geassocieerd met seksuele verlangens, hoe meer we snoepen hoe groter ons verlangen Het is van belang goed te onthouden door wie of wat we in de droom gebeten worden of wie of wat wij zelf bijten. Alleen dan is een goede uitleg mogelijk

Aardbeien hebben meestal een positieve seksuele betekenis. Ze staan vooral symbool voor het huwelijk en moederschap. De vruchten kunnen de vervulling zijn van verwachtingen of wensen die we op seksueel gebied koesteren

Jongens verschijnen, even als meisjes, vaak in de droom van mensen die seksuele fantasieën hebben, welke in het waakbestaan als immoreel worden beschouwd.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Naamloos mens
13 jaar geleden

Oke. Dank je wel.

Alsnog vind ik het raar, van wat ik al zei: Ik dagdroom enzo niet over sex.
Ik hou me daar totaal niet mee bezig...

naja.

xxxx

Naamloos mens
13 jaar geleden

Ohja,
ik vertelde het aan mijn beste vriendin via msn, en toen droomde ze precies het zelfde, maar dan ook dat IK het deed.
Dus niet zei. Dat vind ik nogal eng.

x

13 jaar geleden

Hoi Naja.

Nog even op je droom terug te komen, je zegt dat je lichaam ouder lijkt als 11 jaar en dat dat oudere lichaam wel behoefte begint te krijgent in zoenen, dan kan je er over een paar jaar wel anders over denken.

Groeten H@ns.