Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een soort seks internaat?

Nymphadora
13 jaar geleden

het begint allemaal als ik ontvoert wordt, ik kom daar binnen sta aan een balie waar een mevrouw achterzit en die vraagt dan allerlei dingen over me dan wordt ik naar een afdeling gebracht door een man. Als ik de deur door ga krijg ik een spuitje en val ik vlouw. Als ik dan weer wakker wordt lig ik op een bed blood en er staat een man bij het voeteneind met zijn penis in mijn vagina. Ena dat gaat dan even door en dan verandert de droom en is het ochtend en moet ik naar de klas.Eenmaal in de klas is iedereen blood ook de leraares en moeten we elkaar gaan neuken enzo. En dan is het avond en dan ga ik op bed liggen(blood) en komt er ineens een meganische arm met een vibrator eraan en die gaat dan mijn vagina in en die gaat heel hard heen en weer totdat hij spuit(ik weet niet wat) en ik sta op en doe het kastje open en daar staat allemaal soorten en maten dildo's en dan pak ik een hele rare een hele langen die ergens in het midden in een hoek loopt en dan ga ik het zelf doen enzovoort en dan wordt ik wakker en kan ik niet meer slapen maar ben dan wel echt heel moe.