Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom

Kim.
13 jaar geleden

Een poos geleden al, zo 3 maanden geleden, had ik een rare droom. Ik vind al een poosje een jongen uit mijn (vorig jaar) klas leuk, meer dan leuk zelfs, en ik droomde over hem. Het ging zo:
Ik stond ergens, in het niets. De omgeving was oranje-achtig. Ik was alleen en ik keek een beetje om me heen. Toen kwam die jongen aanlopen, hij ging voor me staan, pakte mijn handen, en zei: 'Kim, ik moet je wat vertellen. Ik vind je eigenlijk heel erg leuk.' Ik sperde mijn ogen wagenwijd open,keek hem aan en zei terug: 'Ik vind jou ook heel leuk.' We stonden eerst een paar seconden naar onze voeten te staren, toen gaf hij mij een kus. Niet met tong, gewoon een klein kusje. Ik voelde me dolgelukkig. Ik gaf hem een knuffel en tranen van geluk stroomden over mijn wangen.

Dit was het dus. In die maanden, en zelfs in de vakantie, is mijn 'liefdes' gevoel zo gegroeid dat ik nu met zekerheid kan zeggen dat ik verliefd op hem ben, al bijna een jaar dus al. Ik wou niet verliefd zijn en ontkende het eerst. Nu is het zeker. Van zo'n moment als in mijn droom, daar droom (nu figuurlijk) ik al maanden over, dat het echt gebeurd. Hij weet er niks van. Is dit een voorspelling, of hoort dit gewoon bij verliefdheid?
Graag wat meer uitleg want hier is niet zoveel over te vinden.
Groetjes Kim

Kim.
13 jaar geleden

Toevoeging: Ik was helemaal soezig en rozig tijdens die droom, en dat was ik ook toen ik wakker was. Ik had me nog nooit zo ontspannen gevoeld. Echt zweverig om het te omschrijven.

Kim.
13 jaar geleden

Ik heb trouwens daarna nooit meer zo gedroomd. Af en toe kwam hij er wel eens in voor, maar niet als een van de 'hoofdpersonen'. Ik had ooit een papiertje met details, zoals de kleur van zijn shirt, maar dat heb ik volgens mij weggegooid omdat ik bang was dat iemand het zou vinden. En ik ben 13. Misschien heeft dat invloed op de betekenis van de droom.