Hii iedereen,
ik wil wat vertellen waar ik er mee zit mijn droom ging als volgt:
Ik was in een winkel straat en toen zag ik de meest knappe jongen ooit! hij kwam een speelgoed winkel uit en staarde me aan.
Ik staarde terug en liep uiteindelijk naar hem, toen waren we opeens voor een bioscoop.De bios was egt super groot. En we kwamen daar binnen voor
een nieuwe film. maar het was een hele drukke film dus liepen we naar vooraan de rij.we wouden door lopen maar een bodyguard hield ons tegen.
en toen gebruikte de jongen met wie ik was zijn charme en liep naar de dames die op een plek achter aan zaten en vroegen of wij daar mochten zitten.
dat mochten we.( nu moet je even weten dat de jongen met wie ik was erg speels was:P) dus we gingen zitten op het bankje , en ik draaide me hoofd naar hem toen. hij was opeens naakt. ik draaide vlug mijn hoofd weg en keek naar de film. opeens begon hij mijn nek 2 kleine speelse zachttjese kusjes te geven. daar raakte ik op gewonden van en ik ik draaide me naar hem toen en deed precies het zelfde bij hem. toen begon hij met op een super speelse manier te zoenen. ik belande boven op heb en hij dan weer op mij Enzo.
toen stopte de droom.
ik had egt zoiets van shit, het was zo leuk..
ik heb zelf geen vriendje(nog nooit gehad) en ben 14j.
weet iemand was dit betekend??
xxx