Ik had deze nacht zo een heldere droom. Het lijkt net een verhaal. Ik droomde dus dat ik buiten stond en het was volgens mij al donker aan het worden. Ik keek recht voor mij en daar waren politie bezig met een huiszoeking/arrestatie in een huis. Voor het huis zaten drie personen, ik kan de andere twee niet meer beschrijven maar ik dacht dat er een vrouw bij zat. Nu een van die mensen was een man met dreadlocks, Hij had een beetje rode dreads er tussen zitten. Ik liep naar hem toe en zette mij neer vlakbij hem. Waarop ik opeens zei, ' Dag schat', en ik gaf hem een kus op zijn mond. Hij keek mij aan en lachte naar mij. Ik ging met mijn hand naar zijn kruis. Waarop hij zei ' straks'.
Hij stond recht en nam mij mee. We liepen een huis in en kwamen bij mensen die ik op de een of andere manier beschouwde als mijn familie.
Hij nam een sleutel en liep een kamer binnen die iets weg had van een bureau, er stonden kasten, computer etc.
Toen ging hij naar de hoek en nam een sleutel en opende een deur die niet op een deur leek maar eerder in de muur was gemaakt.
We kwamen in een kamer met allemaal spullen, vooral speelgoed en knuffels. Hij ruimde wat op waarop ik zei ' moet ik een deken gaan halen?'. Ik liep naar buiten en een kleinmeisje stond daar die ik op de een of andere manier beschouwde alsmijn zusje. Ik stuurde haar weg en nam mijn deken. Ik kkwam terug en er stond nog een meisje ( oudere zus blijkbaar) die verwondert stond te kijken in de kamer want ze had dit nog nooit gezien of wist niks af van het bestaan van deze kamer. Ik stuurde haar ook weg en we besloten ergens anders naar toe te gaan we liepen de trap op in die kamer ( een trap die in cirkel beweging naar boven gaat". we kwamen bij een soort bewegedne band nu, die rechtoor beweegde ( zoals je op deluchthavens hebt). We legde ons daarop neer. En hadden dan (eindelijk) seks. Opeens verschenen er rode kersen en rode rozen naast ons. Ik at ze op zowel de kersen als de rozen. Vervolgens toen ik opkeek was mijn man met dreads veranderd in een vrouw die ik heel goed kende. tot daar mijn droom.
Mag ik er nog wel bij vermelden dat de vrouw die ik kende, de vriendin is van een jongen, die ik ook goed ken! En die jongen heeft pas dreadlocks laten zetten.