Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bedrog

Sanne vdb
13 jaar geleden

ik droom bijna elke nacht dat mijn partner vreemd gaat .
Ik zie telkens af in mijn droom ,, of wel is het gedaan tussen ons en heeft hij direct een nieuwe relatie , of zie ik hem met andere meisjes , en doe ik alles voor hem terug te krijgen en huil constant maar ziet hij mij niet meer staan .
Of wel droom ik dat ik hem betrap met een ander ..
dit is echt elke nacht , ik word er gek van want ik word elke morgen wakker met een slecht gevoel , en voelt precies aan of het echt gebeurd is en het lijkt of ik soms echt gehuild heb .
Ik droom nooit is iets positief , ik probeer soms voor het slapen gaan aan alle leuke dingen te denken zodat ik dan misschien een leuke droom heb , maar helaas ...
Ik zou echt eens willen weten waarom ik zo droom , ik heb een goeie relatie , heb genoeg aandacht en hij zou mij nooit zo iets aan doen .

13 jaar geleden

Hoi Sanne vdb

Dromen over overspel kunnen een uitlaat zijn voor iemands seksuele gevoelens; uitdrukking van het verlangen naar een andere partner.
Angst dat partner omkijkt of een affaire heeft met andere persoon kan duiden op de eigen seksuele faalangst.

Hoi Sanne, je verteld niets over je seksuele relatie met je man parstner, is dat goed? het kan een angst zijn dat je zelf in gebreke blijft.

Kijk mar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.