Ik zal even een korte uitleg geven over de situatie.
Sinds begin dit jaar veel digitaal contact met een jongeman die aan de andere kant van het land woont. Hebben elkaar tot nu toe nog nooit gezien, enkel op foto's/webcam. Kunnen samen veel over dingen praten en op de een of andere manier is er een hele rare aatrekkingskracht naar elkaar toe, voor zover dat kan als je iemand alleen online kent. Hij heeft later een vriendin gekregen, en ik ben al een half jaar gelukkig met mijn vriend. Spreken elkaar wel dagelijks.
Zondag had ik een hele rare droom over deze jongeman.
Hij was met zijn vriendin en ouders(neem ik aan) bij ons op het strand, vanwege een fotoshoot. Omdat hij in de buurt was, stuurde hij een bericht of ik ook langs kwam.
Toen ik daar aankwam zag ik gelijk zijn vriendin, die dolgelukkig met een foto van hun rondrende. Ik heb hem eigenlijk daar vrij weinig gesproken, maar ik hoorde hem tegen zijn moeder(?) zeggen "al die tijd heb ik de kans niet gehad om iets met haar te beginnen, nu heb ik die kans en wil ik het niet meer".
Op de een of andere manier zijn hun allemaal bij mij thuis beland, waar ik ruzie met hem kreeg, omdat ik hoorde wat hij zei. Ik wilde meer van hem, en was kwaad dat hij dat niet wilde. Toen zij naar huis gingen, stond mijn buurvrouw in de deuropening en vroeg aan hem of hij even wilde komen kijken omdat haar waterleiding gesprongen was. Hij ging daar naar binnen om te kijken, en ik liep ook bij de buurvrouw het huis in. Op dat moment werd zijn vriendin boos dat hij "mijn kant koos". Vervolgens ging zij met zijn ouders weg en bleef hij bij de buurvrouw om de waterleiding te repareren.Toen hij daarna klaar was, zoende hij mij in het halletje en was plotseling verdwenen. Hierna werd ik wakker.
Ik kom er maar geen wijs uit wat deze droom kan betekenen, en ik loop er al dagen aan te denken. Kan een van jullie mij helpen met de betekenis van deze droom?
Groetjes
gewoonikkies