Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

met 2 mannen getrouwd

mystrie
13 jaar geleden

Graag zou ik willen weten wat deze droom betekend

Ik ben zelf in het echt getrouwd met mijn man en heb 2 kids. In mijn verhaal benoem ik man 1 ( mijn echte man) willem en mijn 2e man ( geen 2e man in mijn werkelijke leven ook nooit gehad) ben..

Mijn droom begint met willem hij is heel lief voor mij en zegt dat hij mij mooi vind en genieten van elkaar. Op eens in mijn droom gaat hij weg naar zijn werk. En daar komt ben in beeld hij is een gemeene man noemt me lelijk kan niks goed doen. en ben echt een sloofje. Ik doe alles voor hem. Maar dan komt het moment dat we sex hebben. Hij vind het heerlijk zoals hij zegt ik vond het verschrikkelijk. Net op het moment dat ik wil zeggen dat ik alles voor hem wil doen. Operatie om mijn uiterlijk mooier te maken komt willem weer in beeld die weer heel lief is.. en dan wordt ik wakker

wat kan deze droom betekenen?

Misschien een belangrijk detail. Ik heb een lang ziekte bed gehad. na 10 jr weten de artsen eindelijk wat ik heb medicijnen slaan aan en ik wordt helemaal de oude. Ik kies nu meer voor mezelf..

13 jaar geleden

Hoi mystrie

Wat jij droomd is jou eigen zelfbeeld, je zegt het ook al je wil je laten veranderen en dan word je wakker.

Door die langdurige ziekte van jou is dat zo gegroeid, nu je goede medicijnen ktijgt hoort eigelijk ook het beeld wat je van je zelf hebt op een hoger pijl te komen en niet meer tegen je zelf te zeggen dat je niet meer deugd, het zal moeite kosten, maar als je weer in je zelf geloofd komt de rest ook.

Die gemene man Ben.

Het is van belang of het om een onbekende of een bekende man gaat. De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf. De onbekende man wil ons dwingen onze gebreken onder ogen te komen.

Dit is de betekenis van het symbool van een onbekende man in je droom.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten.

H@ns.