Hoi Eef,
Wat jij droomt gaat niet over dat jij de wens hebt om vreemd te gaan,
Wat een er kan gebeuren is, en ik weet niet in hoe verre jij hiervoor openstaat, is dat jouw energie veld te open staat.
Iedereen heeft namelijk een energie lichaam buiten zijn normale lichaam, daar delen we met elkaar onbewust informatie en leggen contacten, koorden of anders genoemd banden.
Nu kun je je voorstellen dat er mannen zij die alleen maar uit eigenbelang sexueel getint contact met vrouwen legt op energetisch vlak. Dat gebeurt de heledag door , opstraat , in de supermarkt, werk ,etc.(andersom trouwens ook, vrouwen die dominant contact met mannen leggen)Deze mensen doen dat om iets te compenseren in hun zelfbeeld.
Nu als jouw energieveld daar een zwakkeplek heeft dan komt die ongewenste energie in jouw veld. Dat stoort jouw systeem en kan je dit soort dromen geven.
Het is overgens niet zo dat je dan persee over de "dader" droomt. Je hersens maken een plaatje bij die energie die binnengekomen is.
Nu snap ik dat dit behoorlijk vaag over kan komen. Het ligt er maar net aan hoe gevoelig jij er voor bent. Als jij je vaak bij (bepaalde)mensen zwak voelt worden , leeglopen , of dergelijk dan kan dit heel goed een mogelijkheid zijn.
Zoja dan weet ik nog wel een goed boek voor je om je te leren afsluiten
Groeten Jan