Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik ga vreemd in mijn dromen?!

Eef
13 jaar geleden

Hallo,

Ik ben een meisje van 20 jaar en heb al dik 3 jaar een vriend. De laatste paar weken heb ik 2x gedroomd dat ik vreemd ging. Het waren hele levendige dromen, echt een verhaal met geluid, zicht en gevoelens. De 1e keer dat ik die droom had was dat met iemand die ik alleen maar ken van tv. Ik vond het maar vreemd, maar vertelde het gewoon aan mijn vriend en we hebben er samen om gelachen. Nu de 2e keer was het met iemand die ik wel echt ken, omdat ik veel met hem heb moeten samen werken een poosje geleden. Dit ga ik mijn vriend niet vertellen, want ik ben een beetje in de war van die droom. Ik ben absoluut niet verliefd op die jongen, maar ik snap niet waarom ik die droom heb gehad. Waar sloeg het op. Ik hou heel veel van mijn vriend.
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet.

groetjes,
Eef

jan123
13 jaar geleden

Hoi Eef,

Wat jij droomt gaat niet over dat jij de wens hebt om vreemd te gaan,

Wat een er kan gebeuren is, en ik weet niet in hoe verre jij hiervoor openstaat, is dat jouw energie veld te open staat.
Iedereen heeft namelijk een energie lichaam buiten zijn normale lichaam, daar delen we met elkaar onbewust informatie en leggen contacten, koorden of anders genoemd banden.

Nu kun je je voorstellen dat er mannen zij die alleen maar uit eigenbelang sexueel getint contact met vrouwen legt op energetisch vlak. Dat gebeurt de heledag door , opstraat , in de supermarkt, werk ,etc.(andersom trouwens ook, vrouwen die dominant contact met mannen leggen)Deze mensen doen dat om iets te compenseren in hun zelfbeeld.

Nu als jouw energieveld daar een zwakkeplek heeft dan komt die ongewenste energie in jouw veld. Dat stoort jouw systeem en kan je dit soort dromen geven.
Het is overgens niet zo dat je dan persee over de "dader" droomt. Je hersens maken een plaatje bij die energie die binnengekomen is.

Nu snap ik dat dit behoorlijk vaag over kan komen. Het ligt er maar net aan hoe gevoelig jij er voor bent. Als jij je vaak bij (bepaalde)mensen zwak voelt worden , leeglopen , of dergelijk dan kan dit heel goed een mogelijkheid zijn.
Zoja dan weet ik nog wel een goed boek voor je om je te leren afsluiten

Groeten Jan

13 jaar geleden

Hoi Eef.

Wie in de droom overspel pleegt is in het waakbestaan op zoek naar wat afwisseling in zijn relatie en hoeft helmaal niet met seks te maken te hebben.

Groeten H@ns.