Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Hand in hand op de fiets/ vreemde droom

Flowerpower
13 jaar geleden

Ik droomde dat ik van school fietste naar mijn huis. De jongen in de droom waar ik verliefd op was fietste ook en ik achtervolge hem. Uiteindelijk fietste we naast elkaar en we praatte over onzelf o.a. dat hij nog nooit gezoend had met een meisje. Het bleek dat we elkaar heel leuk vonden en we pakten elkaars hand vast. Uiteindelijk ging ik verder naar huis en hij zwaaide me heel lief uit. Ineens stond hij zomaar en legde ik mijn hand op zijn geslachtsdeel die erg stijf voelde. Toen ging ik zingend naar huis op de fiets op het nummer 'Fallen' van Sarah Mclachlan. een mevrouw met een rode jas die ineens achter mij fietste lachte me uit en ik werd boos omdat ik dat niet leuk vond. Ik schold haar uit en fietste weer snel weg. De vrouw was beledigd en fietste naar haar huis waar ik haar hoorde praten tegen haar man over hoe ombeschoft ik was etc. Ik was bang dat ze me ging achtervolgen dus ging ik heel snel weer terugfietsten naar huis.